Speakers onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Hoi,

Ik heb hier een oude speaker liggen die ik via via heb gekregen.
Mijn broer zegt dat deze is opgeblazen maar ik krijg er nog vrij hard geluid uit en ook wel mooi kwaliteit.
Ik maak me alleen zorgen over het dingetje in de midden van beide speakers dat eraf is..
Ik heb gelezen op een ander forum dat dit ten koste gaat van de kwaltiteit.
Weet iemand hoe dat onderdeeltje heet en waar of op welke site ik het kan bestellen?
Hier heb ik de foto's op een site gezet omdat ze te groot zijn voor de uploader.. :confused:
http://imageshack.us/photo/my-images/703/dsc00752mg.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/839/dsc00753w.jpg/

Mvg. Klaasjan

Gezien de speakers in het systeem zou ik me niet al te veel zorgen maken over dat dingetje in het midden. Het criterium is niet wat anderen er van vinden, maar of het geluid voor jou prima is.

Gezien de speakers in het systeem zou ik me niet al te veel zorgen maken over dat dingetje in het midden. Het criterium is niet wat anderen er van vinden, maar of het geluid voor jou prima is.

Ja maar dat dingetje is toch wel ergens voor nodig?
Ik zou wel willen weten hoe het heet en waarvoor het nodig is

Hallo

Deze afscherming "beschermkap" dient om de voicecoil te beschermen tegen stof/vuil etc...

Zonder deze zijn deze speakers ten dode opgeschreven.

Deze zullen mechanisch blokkeren.

Hou stof en zeker ijzervijlsel of de buurt .

Of je dit los kunt kopen en zelf nog deftig kunt monteren ???

Peter

Hallo

Deze afscherming "beschermkap" dient om de voicecoil te beschermen tegen stof/vuil etc...

Zonder deze zijn deze speakers ten dode opgeschreven.

Deze zullen mechanisch blokkeren.

Hou stof en zeker ijzervijlsel of de buurt .

Of je dit los kunt kopen en zelf nog deftig kunt monteren ???

Peter

Dankje voor je reactie maar waar kun ik die dingen kopen? En kan die gewoon met normale lijm vastgemaakt worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan