Speakers voor mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralphioh

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
hallo,

ik heb een vraag weet iemand hoe je speakers kan maken hoe je ze kan aansluiten voor mijn mp3 zodat ik gewoon goed hard muziek kan luisteren door mijn speakers en mp3

alvast bedankt,

Ralphioh:thumb:

Elke setje wat je op de pc kan aansluiten zal ook werken op je mp3-speler. van 2.0 tot 7.1 geluids setjes.;)

jah dat weet ik maar ik heb geen stroom want het is meer voor bijvoorbeeld als ik van de zomer ergens op een strandje gaat zitten en dan lekekr een muziekje dr bij. en dan heb ik geen stroom, dus weet iemand hoe ik zoie ts kan maken en dat ik ook een beetje hard volume heb?

jaaah dat weet ik ook!

Maar ik wil gewoon zelf 2 speakers pakken met een draad die ik kan inpluggen in mijn ipod! kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen en dat ik ook een beetje hard geluid krijg

Niet. Zulke speaker hebben nog een versterker nodig. Normaal zit deze in je stereo.

ok maar weet jij niet een plannetje hoe je dat allemaal kan samenstellen?

ik zou zeggen pak een vrachtwagenaccu een buizenversterker en 2 groteboxen op je bakfiets:confused: :confused: :confused: :mad:

moet je zelf een versterker maken allemaal moeilijk gedoe kun je beter wat kopen heb je garantie

jah dat weet ik maar ik heb geen stroom want het is meer voor bijvoorbeeld als ik van de zomer ergens op een strandje gaat zitten en dan lekekr een muziekje dr bij. en dan heb ik geen stroom, dus weet iemand hoe ik zoie ts kan maken en dat ik ook een beetje hard volume heb?

dus een ander moet last hebben van jou geluid omdat jij de beslissing neemt om boxen op je mp3 te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan