Speakerset Z-5500 Op mijn DV7 1199ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z-5500v op 1199ed

Ik begrijp wat je bedoeld...

Zit er geen lampje op die controller dat aangaat wanneer een Dolby of DTS signaal wordt gevonden?

Heb je je oude geluidskaart in BIOS uitgeschakeld? Misschien verziekt die de boel?

Nee, mijn geluidskaart van de laptop staat gewoon aan, moet ik die uitzetten. enzo ja hoe kan ik dat doen precies :D

Bij het opstarten op DEL drukken (of bij laptops soms F2)
Dan zoeken naar onboard soundcard en deze uitschakelen...

Die oude soundcard is stereo en heeft ook nog z'n eigen mixer e.d. in Windows staan.... mogelijk maakt dat ruzie met de Trust.....

Z-5500v op 1199ed

Die oude soundcard is stereo en heeft ook nog z'n eigen mixer e.d. in Windows staan.... mogelijk maakt dat ruzie met de Trust.....

Ah, oke nou ik ga het weer proberen zodra ik thuis ben :)

Z-5500v op 1199ed

He, ik heb even in de Bios gekeken maar ik zie geen optie om de geluidskaart uit te schakelen. Ik heb net ook even gekeken bij apparatuurbeheer, daar heb ik een aantal dingen uitgeschakeld zodat alleen de usb geluidskaart ingeschakeld staat. Maar als ik dan de test uitvoer bij configuratiescherm>Geluid hoor ik nog altijd alleen een geluidje bij de voorste 2 boxen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan