Speakerset

Status
Niet open voor verdere reacties.
blijkbaar is jozo ne muziekenner :D
als ze een paar jaar geleden mijne versterker in mijn auto inbouwden
snapte ik ook niet waarom dat kabels waren van bijna 1cm dik ,was gewoon om geen klankverlies te hebben
en ook iets van ome of zo iets

Vroeger was ik geen muziekliefhebber maar een audiofiel, ik luisterde meer naar het geluid dan naar de muziek, alleen aan de bekabeling was ik al bijna 2000 gulden kwijt.
Uiteindelijk ooit weer met alles opnieuw begonnen en speelde alleen nog maar muziek vanaf mijn pc met een 2.1 setje van Speed-Link.
De laatste tijd wilde ik toch wat meer dynamiek in mijn muziek en ben op zoek gegaan naar een hifi setje voor op de pc, in vele winkels geweest en heel het www afgezocht maar echt niets kunnen vinden.
2.1 komen niet boven de € 80,00 uit daarboven wordt het 5.1 en 7.1 en heb daar wel naar geluisterd maar die zijn niet om aan te horen en zeker niet beter dan mijn Speed-Link setje van € 50,00.
Ook in dure hifi winkels geweest en daar raden ze me dure bose setjes (ook niet om aan te horen) aan of setjes active boxen (waar versterker is ingebouwd) van vele honderde euro's.
Ik wil er uit principe gewoon niet teveel geld meer aan uitgeven want dan is het einde weer zoek, en wil ik weer almaar beter en beter. :cool:

Nu op marktplaats mooie Kenwood versterker 2x 50 watt voor 80 euro gekocht, twee nieuwe Klipsch boxjes van €50,00 per stuk bij koopjeskelder van correct en voor € 20,00 kabels. :)
Heb nu dus voor € 200,00 echt bizar mooi en zuiver geluid en ben echt verbaasd wat er nog voor een mooi geluid uit mijn soundblaster kaart komt.

Enige nadeel is dat nu mp3's met een lage bitrate weer niet om aan te horen zijn, dus dat wordt weer een hoop downloaden. :D

Mijn kenwood versterker weegt al 6 kilo dat komt door de zware travo's die er in zitten, er zijn 5.1 setje van tweehonderd watt en daarvan weegt de hele set plus verpakking dat nog niet. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan