Speciaal progje nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hoi iedereen !

Ik ben op zoek naar een programma dat registratiecodes en zo in zich heeft opgeslagen... :rolleyes:

Dus dat je in een zoekschermpje een programma intypt, en dat je daar dan de bijbehorende regcode enzo krijgt...

Vroeger had ik Oscar, maar deze is nu wel erg verouderd...

Iemand een idee?

LET OP: ik vraag dus niet naar warez, ik vraag naar een freeware\shareware\demo programma !! :thumb:

Het riekt er toch wel naar hoor!! Oscar zit behoorlijk in de Warez hoek vindt je zelf niet??
Sorry:(

Warez is het toch als je een progje illegaal verkrijgt...

En een freeware/shareware of demo progje is toch niet illegaal?

Het programma dat jij zoekt helpt je wel om een shareware / demo programma illegaal aan de praat te houden/krijgen.

Gewoon mijn mening. Doe ermee wat je wilt.
Met een reg code kan je een produkt registreren wat je niet zelf hebt gekocht maar als trial ofzo hebt gedownload. Normaal betaal je voor een reg code maar met zo'n programma krijg je hem dus voor niks!!

Geplaatst door the_dannyboy
Ja, maar het is zelf geen warez...

Je registreert er WAREZ mee en dat is hetzelfde!!! Je moet het niet moeilijker maken dan het is want ik denk dat je dat zelf ook wel weet.....

Ok, ff alles ophelderen ;) als er ergens een moderator in de buurt is: zeg het maar ff als deze vraag niet is toegestaan, en anders graag wat progjes die kunnen wat ik hierboven zei.

Even voor de duidelijkheid:

Full-versions downloaden mag niet, die zijn illegaal.
Shareware/trialware downloaden mag wel, amar niet als je ze daarna registereert met een illegaal verkregen sleutel, uit bijvoorbeeld een programma waar jij om vraagt.

Mod gewaarschuwd, topic dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan