Speciale tekens doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aryan_s

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Hallo,
Een paar dagen geleden had ik mijn pc geformateerd en ik moest dus alles weer opnieuw instaleren. Dus ook mijn trust Silverline Direct Access Keyboard.

Ik heb dus een driver gedownload, geinstaleerd, zoals je ziet doen de toetsten het gewoon, maar andere tekens lukken niet meerzoals o.a. deze tekens:

(gekopieerd van een andere site)

©

voorheen deed ik ctrl-alt-5 voor het bijvoorbeeld het euro tekentje
en ctrl-alt-c voor © zo deed ik het dan.

Ik keek net ff in word en dan lukt het gewoon met ctrl-alt-c maar gewoon op internet bij chatten ofzo dan kan ik die tekens niet krijgen

hoe kan ik het oplossen?
ik heb windows 98se en ik heb ook al de software voor mijn toetsenbord opnieuw geinstaleerd

Drivers

Je had de drivers niet moeten installeren dat is namelijk overbodig! Het toetsenbord word automatisch herkend

Dit probleem heb ik precies zo. In word werkt het allemaal maar op internet en in OE niet. Ik heb geen drivers gedownd of zoiets. Wat zou het dan kunnen zijn?

:confused:

Het is bij mij inmiddels opgelost, ik heb het toetsenbord ingestelt op VS internationaal en nu kan ik weer al die tekens doen:
©®€³¼¾‘½¾½€¤³¾‘’¾‘‘’

Sneltoetsen zijn soms wel anders, afhankelijk van typen in mail, word of IE-sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan