Speciale tekens op toetsenbord werken niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimBijl

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2006
Berichten
7
De speciale tekens op mijn toetsenbord werken niet goed. Staan op een andere plek.
Het vraagteken, uitroepteken,haakje open, haakje sluiten, procentteken etc etc etc staan niet op de juiste plaats. Ik zoek me wild, uiteindelijk vind ik ze wel, maar het is vreselijk irritant.
Wie weet de oplossing= dit had dus een vraagteken moeten zijn.
Wim
 
heb je al gekeken op welke taal je het toetsenbord hebt ingesteld?
 
Druk is op CTRL + SHIFT aan de rechterkant tegelijk inhouden.
Je kan het ook instellen volgens mij zo:

Start -> Configuratiescherm -> Hardware -> Toetsenbord

Het ligt er net aan hoe je de instelling hebt. Hoe je daar komt. :thumb:
 
WimBijl zei:
De speciale tekens op mijn toetsenbord werken niet goed. Staan op een andere plek.
Het vraagteken, uitroepteken,haakje open, haakje sluiten, procentteken etc etc etc staan niet op de juiste plaats. Ik zoek me wild, uiteindelijk vind ik ze wel, maar het is vreselijk irritant.
Wie weet de oplossing= dit had dus een vraagteken moeten zijn.
Wim

Welk keyb. heb je, querty of azerty?.
Je kan dit instellen, configscherm -> taal/landinstelling
 
Everst home zegt in overzicht welk toetsenbord je hebt, daarna in config aanpassen onder land-instellingen.

Eric.
 
Eric_Daleboudt zei:
Everst home zegt in overzicht welk toetsenbord je hebt, daarna in config aanpassen onder land-instellingen.

Eric.


Ik heb een qwerty toetsenbord en de taalinstelling is nederlands.
Start-Config scherm- Landinstellingen- Nederlands
- Talen-Details-toetsenbord Nederlands

En nu? (Vraagteken staat bv op de plaats van minteken, rechtsboven de letter P)
 
WimBijl zei:
De speciale tekens op mijn toetsenbord werken niet goed. Staan op een andere plek.
Het vraagteken, uitroepteken,haakje open, haakje sluiten, procentteken etc etc etc staan niet op de juiste plaats. Ik zoek me wild, uiteindelijk vind ik ze wel, maar het is vreselijk irritant.
Wie weet de oplossing= dit had dus een vraagteken moeten zijn.
Wim


Het probleem is opgelost via de site http://www.mycom.nl/f2/tutorials/toetsenbord.pdf
 
is dat niet de manier die ik hierboven al gaf :confused:
 
Rimsic zei:
is dat niet de manier die ik hierboven al gaf :confused:

Je hebt gelijk, maar vertelde niet dat de instelling van het toetsenbord Verenigde Staten (internationaal) moest zijn. Bij mij stond Nederlands, en daarom ging het fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan