Speciale tekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmvanderspek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Hallo,

Ik gebruik nu een mini-laptop van Packard Bell (Dot S2). Erg tevreden over, behalve 1 ding en dat is dat de speciale tekens op mijn toetsenbord niet meer werken zoals ik gewend ben en graag zou willen.

Ten eerste lukt het me niet om een speciaal teken te maken met ALT. Hij geeft dan gewoon geen output. Nu was dit niet zo erg geweest als het toetsenbord gewoon werkte zoals ik wilde.

Ten tweede zou ik normaal gesproken als ik dit teken gebruik: ' en dat wordt gevolgd door een letter dan zou er gelijk een speciaal teken ontstaan (zoals bijvoorbeeld een e met een streepje erop). Hetzelfde geld voor de umlaut wanneer ik " gebruik. Als ik nu bijvoorbeeld het cijfer 1 wil schrijven krijg ik dit: 'e'en.

Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is en dat iemand mij (vooral met dat tweede probleem) kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Robert

Je taalinstelling van het toetsenbord staat waarschijnlijk op engels. Als je deze veranderd in nederlands dan kun je weer gewoon umlauts e.d. gebruiken zoals je gewend bent.

Let wel op dat je niet de toetsenbordINDELING veranderd. Deze blijft ongewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan