Specifiek briefpapier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mausfrancis

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Ik heb sinds enige tijd een template om brieven te maken. Echter, ik gebruik daarvoor Adobe Illustrator. Echter, omdat dit programma niet handig werkt bij meer dan 1 pagina wil ik graag kijken of ik deze brieven niet in Word kan maken. Maar dan wel met dezelfde vormgeving.

Ik heb vorige week diverse uren gestoeid met de handleiding van Word om dit voor elkaar te krijgen, maar het is me niet gelukt. Wie kan mij helpen om bijgevoegd briefpapier in Word na te maken, zodat ik mijn brieven gewoon in word kan opmaken?

Alvast bedankt,
Maurits
MausSports

Bijlagen

Ik zie eerlijk gezegd niet veel tekst in het docje, alleen een kader. Dat kun je maken door een kader in een Koptekst te zetten. Zie voorbeeld.

Bijlagen

Het ging me inderdaad ook niet om de tekst, maar alleen om het kader. En dat heb je prima gedaan ;) Ik snap nu ook hoe je dat het makkelijkst doet. Hartelijk dank voor je hulp.

ik ben ook briefpapier in word aan het maken maar als ik het logo in de koptekst zet lijkt het alsof het bovenaan het papier staat (ook bij het afdrukvoorbeeld). Wanneer ik dit echter afdruk zit hier nog een hele lege ruimte boven. Ik heb al alles geprobeerd (afbeelding in tabel geplaatst, marges op "0", maar ik krijg het niet goed. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Bedankt

Om te beginnen: het is niet zo netjes om 'in te breken' in een topic van iemand anders; je kunt beter een eigen topic starten. Bovendien is deze al op Opgelost gezet. En laatste opmerking: je vraag heeft niks met de oorspronkelijke topic te maken.
Maar waarschijnlijk alles met de printer die je gebruikt: je ziet waarschijnlijk de minimale ruimte die de printer nodig heeft om te kunnen printen. Een afbeelding kan alleen tegen de papierrand worden afgedrukt als je printer randloos kan printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan