• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Specifieke formule toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakeleon

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2012
Onlangs heb ik een pc van een user geherinstalleerd hier en alle software geherinstalleerd.

Deze user vraagt nu ook of ik een bepaalde formule als snel knop kan zetten ergens op de lint met snelkoppelingen

de formule is =AFRONDEN.N.VEELVOUD(). Nu moet ze eerst door verschillende menu's zoeken eer ze deze kan selecteren. Aangezien ze deze wel 100+ keer per dag nodig heeft is dat nogal moeilijk.
Voor de herinstallatie had ik het al eens gedaan, en werkte het. Maar ik kan nergens meer vinden hoe me dat is gelukt.
Hoe kan ik dit nu bij Office 2010 doen ?

Alvast bedankt

Ik weet niet hoe je de snelkoppeling maakt, maar je hoeft niet door meerdere menu's

typ in een cel =af en je krijgt hem al te zien.

Niels

Dat is inderdaad al een betere manier van hoe ze het nu doet, maar kzal toch een knop moeten zien aan te maken,

momenteel doet ze het nu zoals niels heeft voorgesteld, maar laten we dit graag toch met een knop afwerken :)

Dat kan wel in de werkbalk snelle toegang, maar dan zul je eerst een macro moeten schrijven/opnemen. Via "Meer opdrachten" in de genoemde werkbalk kun je een macro toevoegen.

Ook een optie:

Kies Bestand > Opties > Controle > AutoCorrectie-opties
Vervangen: ]] Door: AFRONDEN.N.VEELVOUD()
OK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan