Specs FIFA 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorns

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2014
Berichten
3
hallo,

ik wil een game gaan kopen, alleen ik voldoe niet aan de system requirements.
dit is wat ik heb en nodig heb.

fifa 15.PNG fifa 15 2.PNG

zal dit voor een groot probleem zorgen, of denken julie dat ik het wel kan gaan spelen?

mvg, Bjorn S.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om welk spel gaat dit? Het is nooit een goed teken als aangegeven wordt dat de videokaart niet voldoende is, gezien dit een zeer belangrijk aspect is voor een game. Nieuwe videokaarten zijn overigens ook zeer duur.
 
dit gaat om het spel fifa 15 dat gaat uitkomen.
ik ben zelf totaal niet handig met computers trouwens..
als ik dan een nieuwe videokaart zou moeten kopen, is dat makkelijk te 'instaleren' en waar moet ik op letten?
of is het beter om dan gewoon een gehele nieuwe computer moet kopen.
 
Met jouw computer ziet er niet slecht uit, en een videokaart is vaak niet zo lastig te installeren. Maar qua specificaties van videokaart, of een advies voor een videokaart kan ik je helaas niet geven, daar ben ik nooit goed in geweest.

Maar ik denk dat je fifa 15 wel moet kunnen spelen op je pc, maar ben bang dat je dan af en toe fps (frames per second) laggs (haperingen) kunt hebben, of dat je een constante lagere aantal fps gaat hebben. Verder laat ik het over aan andere HMers, misschien dat zij je hier beter kunnen helpen ;)
 
Dit gaat een probleem worden, misschien als je op lower dan low gaat spelen dat het werkt maar dat is niet te doen.
Als je Fifa 15 wil gaan spelen dan raad ik aan een nieuwe video kaart te kopen.
 
Wacht de requirements zijn fout
Ze geven te hoge specs aan terwijl mijn specs net minimum halen maar wel max kan draaien
Dan is dat toch fout
 
Het spel heeft volgens de minimale systeemeisen DirectX 11 nodig. De Geforce 310 ondersteunt maar tot DirectX 10.1, dus het spel zal niet gaan werken.

Voor een goede videokaart heb je ook een goede voeding nodig. Heb je die niet, dan moet je die ook vervangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan