Spec's voor ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
M'n buurjongetje mag eindelijk aa-dee-es-ellen van zn papa. Hij heeft een Pentiun 133 met 32 MB geheugen.

Is dit :

1) Geen probleem
2) Af te raden
3) Niet van toepassing / invloed
4) Weet niet/ geen mening

Verder ben ik zelf voorzien van een 30 uurs inbelbundel via www.Scarlet.nl , kosten € 10 per maand. Is dit niet verstandiger?
:rolleyes:

Systeemeisen adsl:

PC

minimaal:

Intel Pentium 133 MHz processor
Microsoft Windows 95/Linux/BeOS
32 Mb geheugen
CD-ROM station
Video / Grafische kaart
10Base-T netwerkkaart (UTP/RJ45)
Webbrowser, bijvoorbeeld Microsoft Internet Explorer of Netscape Communicator/Navigator
Eventueel een firewall (applicatie) om uw PC te beveiligen.

De pc is dus echt minimaal.

Als ik naar mijzelf kijk is 30 uur echt te weinig. Hoeveel uur denkt hijzelf te gaan internetten?

Beetje aan de krappe kant, maar moet lukken
Downloaden kan hij beter niet doen, voordat hij hem heeft geinstalleerd ( de download ) moet hij naar bed:)

Goede vraag

Da's intressant voor de knip van zn pa. Het ventje is 10 jr en ik denk dat sr hem genoeg op de huid zit om de boel binnen de perken te houden. Echter, ADSL is in en dus "MOET" het ADSL zijn. We hebben hier op t platteland niet voor nix 3 jaar gewacht HAHAHA

:D

Zolang die maar een goede en lichte firewall+virusscanner gebruikt op win98Se met alle updates.
Voor mezelf zou ik er niet mee kunnen werken eerlijk gezegd, een beetje 400Mhz pc heb je imo toch wel nodig wil je wat doen.

30 uur op die manier is leuk zolang je geen grote bestanden wilt binnenhalen. Wil je een beetje fun hebben dan is bandbreedte wel meegenomen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan