Speedfan probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze computer eigenschappen staat: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHZ 2.79 GHZ

dus ik moet F6 downloaden?

Bij stepping/revision zie je of het om C0 of een D0 gaat.
In beide gevallen kan het geen kwaad om de bios te updaten
Maar bij de D0 heb je meer kans dat het wat verbeterd.

Ben je bekend met BIOS updaten?
Dat kan het moederbord beschadigen als het fout gaat, maar dit moederbord heeft een dubbel bios en is daar tegen beschermd.
Je moet wel alle instellingen weer nalopen.
ik heb nog nooit een bios geupdate
waar moet ik naar stepping/revision kijken ?

Wacht eerst even de reactie van Leofact af .

Hoe is het met het 'gepiep' ?
momenteel geen last van gepiep

en op het boekje staat ultra Durable TM3 motherboard
GA-EX58-UD4P en hij ziet er ook zo uit
dus dat zal wel het juiste moederbord zijn
 
In het kort: de problemen zijn in principe opgelost ? Prestaties zijn verbeterd ?

Wanneer dit klopt, zou ik eerst even niks meer doen. De puntjes op de i komen later wel:

If it ain't broke, don't try to fix it .
 
In het kort: de problemen zijn in principe opgelost ? Prestaties zijn verbeterd ?

Wanneer dit klopt, zou ik eerst even niks meer doen. De puntjes op de i komen later wel:

If it ain't broke, don't try to fix it .

nouja, ik had daarnet dat 't beeld hakkelde. gewoon van het bureaublad, alleen van piepjes inderdaad geen last meer gehad
 
In het kort: de problemen zijn in principe opgelost ? Prestaties zijn verbeterd ?

Wanneer dit klopt, zou ik eerst even niks meer doen. De puntjes op de i komen later wel:

If it ain't broke, don't try to fix it .

Helemaal eens, maar om nu te zeggen dat deze pc ain't broke?

Kijk in ieder geval even met cpuz 1.5
C0 hoef je ip niets doen.
D0 bios m.i toch updaten.
 
dan is de kans dat een bios update je van het probleem af helpt niet zo groot.
 
Helemaal eens, maar om nu te zeggen dat deze pc ain't broke?

Ben het ook met jou eens, maar laten we reëel zijn en bedenken, dat Vince werkt met 'state of the art' onderdelen en een ( bèta/RC ) nieuw/onbekend OS - WIN7 . Het geheel werkt nu, in grote trekken , naar tevredenheid - it ain't broke .

In hoeverre is één en ander compatibel ?

Om in dit stadium te gaan experimenteren met BIOS updates ?

@ Vince

Hoe presteert het systeem in - verschillende - spellen in CAN YOU RUN IT ?

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Edit: Had de laatste posts gemist.
 
Laatst bewerkt:
Operating System
Minimum: Windows XP/Vista only
You Have: Microsoft (Build 7068) FAIL: Sorry, your operating system does not meet this minimum requirement. Want to Upgrade? If so click the 'We Recommend'.
Video Card
Minimum: 128MB 3d Hardware Accelerated card required-100% DirectX 9.0c compatible and latest drivers (NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon 9800 Pro+)
You Have: ATI Radeon HD 4870 X2 (ATI Radeon Graphics Processor CrossFire Secondary (0x9441)) PASS
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 3.7 GB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 4.0
Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 4.0

geeft gewoon foutmelding bij besturingssysteem, maar raar vind ik dat deze videokaart maar 1 streepje verder komt als 't minimum, ik dacht dat 't een v/d beste kaarten was
 
In principe kunnen we concluderen, dat de nieuwe hardware en de software nog niet geheel compatibel zijn ( niet verkeerd om te weten , trouwens ) .

Wanneer je de mogelijkheid hebt om over stappen op Vista 64-bits , lijkt me dat zeker aan te bevelen.

We horen graag de ervaringen.
 
In principe kunnen we concluderen, dat de nieuwe hardware en de software nog niet geheel compatibel zijn ( niet verkeerd om te weten , trouwens ) .

Wanneer je de mogelijkheid hebt om over stappen op Vista 64-bits , lijkt me dat zeker aan te bevelen.

We horen graag de ervaringen.

vista is geinstalleerd, momenteel aan 't update, nog wat programma's en drivers installeren en dan kijken of het beter loopt
 
Ben heel benieuwd naar de resultaten van HardwareMonitor en CanYouRunIt? , speciaal wat betreft de Videokaart.
 
bij canIrunit geeft hij nu bij besturingsysteem wel goed aan natuurlijk,
en bij videokaart bij minimum net 1 streepje na 't minimum(van 't minimum)
maar bij recomended ook 1 streepje na 't minimum(van recomended dan weer)
 

een kameraad zij dat windows dat mogelijk niet goed herkende oid, dus wilde dat ook even uitsluiten, jammergenoeg geen resultaat.
Maar nu een volgend probleem, nu sinds ik vista heb kan ik ineens geen toepassingen downloaden. Ik probeer al 10x windows live te downloaden wat niet lukt en die 3Dmarkt lukte ook niet. Nouja, downloaden lukt wel, maar dan slaat hij hem nergens op, ineens weg. Gewoon uitvoeren doet hij ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan