SPeedFan

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc112

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
101
Ik heb een programma gedownload waar van ik kan zien wat je gemiddenlde tempratuur is van je pc???>><<< maar als ik hem start en ik kijk naar de afkorting snap ik niet maar HD wel dat is harde schijf <<>> maar wat is temp 1, temp 2, en temp 3 <>> wat ik raar vindt is bij temp 2 127 Celsius staat RAAAR
 
Staat er voor de rest niets bij geschreven? ik zou me kunnen voorstellen dat ze meerde punten op de harde schijf meten, mits de HD dat toe laat natuurlijk. En ok het is hoof maar mijn western digital wordt ook gloeiend heet hoor, die moest er gister uit en brande mijn jatten eraan.
 
Ik heb het maar eens bekeken, geinstaleerd bedoel ik, temp 1 is de temp van je cpu en temp 2 lijkt wel de omgevings temp van je moederbord en HD is inderdaad de temp van je harde schijf, bij helaas maar 1 temp ondanks 2 HD's.
 
Ik heb speedfan ook geistaleerd, bij mij staat er idd ook temp 1 2 en 3 , bij temp 3 geeft ie bij mij 128 of 88 graden, ik heb gelezen dat dat een valse meting is.Onder temp 3 staat HD0, en daar onder staat weer temp 1 , en daar onder staat Core.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan