Speedfan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy-P

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Beste helpmij gebruikers,

Ik heb ook een vraag over het programma dus plaats het in dit topic omdat het zo hoort als er al een topic bestaat.

Mijn vraag luid..

Ik gebruik dus het programma Speedfan omdat ik mijn fans wil regelen want het maakt nog al lawaai. Als ik dus het programma open dan zie IK staan :

Speed01= 0 %
Speed02= 0 %
Speed03= 0 %

Het lijkt mij dat dat dus anders moet ik heb al zitten spelen met de knoppen die erbij behoren heb hem naar 100 % gezet maar er gebeurd helemaal niks. Ik krijg wel een melding als ik het programma opstart deze luid :

IT8712F support was improved.
Please, have a look at CONFIG / ADVANCED and read the help file about how to configure Advanced Options.

Ik heb het idee dat ik iets moet installeren van een driver die nodig is voor dit "IT8712F".
Mijn vermoeden is dat het programma mijn fans niet herkend.. Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft...

Alvast bedankt

Had je de website van Almico nog doorgespit? Daar staat als commentaar het volgende over het sensortype wat jij aangeeft:
shows fault fanspeed on GA-P965-DS3
Can't show the right fanspeed on my GA-P965-DS4, SF doesen't support IT878F
speedfan can't show the right temperatures and fan speeds on my ECS 761GX-M754 3.0Awhich use IT8712F.
i can't manage the fan speeds at all!!!!! I can look the temperatures, and fan speeds but i can't change them....

Bron.

Crazy-P zei:
Please, have a look at CONFIG / ADVANCED and read the help file about how to configure Advanced Options
Is dit informatie uit de laatste update? Waar haal je die info vandaan?

Laatst bewerkt:
Beste helpmij gebruikers,

Ik heb ook een vraag over het programma dus plaats het in dit topic omdat het zo hoort als er al een topic bestaat.
Dat heet topic kapen of inbreken in een topic en dat is dus net niet toegestaan bij ons. Iedereen die een vraag heeft gelieve zelf een vraag te openen.;) Ik heb hem losgemaakt en apart gezet.

Dat heet topic kapen of inbreken in een topic en dat is dus net niet toegestaan bij ons. Iedereen die een vraag heeft gelieve zelf een vraag te openen.;) Ik heb hem losgemaakt en apart gezet.

Ok dan weet ik dat voor de volgende keer... ik zit op zoveel forums en de een zeg dan zoals je zag van als er een topic bestaat daarin werken om zo het overzicht te houden.

Maar op mijn vraag terug te komen ik kom er nog steeds niet uit hoop dat iemand mijn kan helpen de vorige antwoorden daar schoot ik ook niet veel mee op dus ik wacht af.

Origineel gepost door Crazy-P
Please, have a look at CONFIG / ADVANCED and read the help file about how to configure Advanced Options

Is dit informatie uit de laatste update? Waar haal je die info vandaan?[/QUOTE]

Ik heb de laatste versie van speedfan gedownload en als ik die opstart dan krijg je een venster en daarin wordt dat vermeld..

IS er niemand die me kan helpen dit op te lossen :(

Ik zoek me kapot op het internet ben toch niet de enige met het probleem:shocked:

Nu ja, in het config bestand kun je van alles in gaan stellen, maar die opties gaan mij boven de pet.
Ik ga er eigenlijk vanuit -gezien de reacties op de Almico website- dat de IT8712F chip niet goed ondersteund wordt (zie mij vorige quotes).
Meest voor de hand liggende oplossing; je kunt hier niets aan doen?

Nu ja, in het config bestand kun je van alles in gaan stellen, maar die opties gaan mij boven de pet.
Ik ga er eigenlijk vanuit -gezien de reacties op de Almico website- dat de IT8712F chip niet goed ondersteund wordt (zie mij vorige quotes).
Meest voor de hand liggende oplossing; je kunt hier niets aan doen?

HEb speedfan er maar afgegooit want ik was het nu zat.

bedankt allemaal voor het helpen. hiermee topic closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan