Speedlinq Geen KPN abo nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeePee_05

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Hoi, als ik een abonnement neem bij speedlinq heb ik dan een aparte aansluiting van kpn nodig of niet?

En als ik kpn nou niet meer nodig heb hoe regel ik het dan met mijn huidige kpn aansluiting? Kan ik me nummer houden en hoe moet ik abonnement het opzeggen?

Speedlinq is opgekocht door de KPN... maar lees even op hun site na wat je moet doen.
Volgens mij regelen ze alles voor jou en hoef je zelf niets te doen.
Je houd wel een telefoonaansluiting, alleen betalen zijn (nadat jij hun betaald hebt :D ) de KPN voor het gebruik van de lijn. (broekzak - vestzak dus eigenlijk want is al KPN...)

Ik heb alleen de ASDL aansluiting bij hun, en geen ervaring met de telefoon aansluiting.
N.b ik had gisteren de eerste storing (circa 30 minuten geen internet) in meer dan een jaar met speedlinq.
Als ook je telefoon via hun gaat kan dat natuurlijk wel wat vervelend worden... Maar zoals gezegt tot nu toe maar één keer een probleem.
En de snelheid is ook prima moet ik zeggen, heb zo af en toe ook wel eens een 10 gehad :)
screenhunter16ji8.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je al je aansluitkosten en modem kosten terug gehad van Speedlinq(KPN)???
Kijk uit met wat je doet bij deze provider, de snelheid is goed maar verder.
Als je dan toch deze provider neemt sluit dan af via T for Telecom, heb je de beste korting en bij problemen(die krijg je zodra je actie korting uitbetaald moet worden)kun je dat via T for Telecom op laten lossen, scheelt je 70 eurcent per minuut(na 10 minuten in de wacht staan....):evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan