Speedlinq of Tele2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al je aansluitkosten en modem kosten terug gehad van Speedlinq(KPN)???
Kijk uit met wat je doet bij deze provider, de snelheid is goed maar verder.
Als je dan toch deze provider neemt sluit dan af via T for Telecom, heb je de beste korting en bij problemen(die krijg je zodra je actie korting uitbetaald moet worden)kun je dat via T for Telecom op laten lossen, scheelt je 70 eurcent per minuut(na 10 minuten in de wacht staan....)
 
Tele2

Bedankt voor de tip.

Het is Tele2 (4mb/1mb) geworden, gewoon via de site besteld.
6 december moet het gaan gebeuren, want dan stopt m`n abbo bij HetNet.
Vol verwachting klopt mijn hart, misschien zit er binnenkort wel een mooie modem in mijn schoen....:D

Wim
 
Profiteer je dan wel van die nieuwe snelheden, waar ze net mee zijn begonnen met adverteren?
 
Profiteer je dan wel van die nieuwe snelheden, waar ze net mee zijn begonnen met adverteren?

Thx voor hett meedenken!

Neej :( was net te vroeg met kiezen, een maandje later en ik had 20/1MB gehad, voor €5,00 minder.
Ik heb nog geprobeerd om dit achteraf te veranderen, maar dat zou me eenmailg €100 kosten. Beetje balen :confused: Maja, deal is deal. De extra download vind ik op zich ook niet zo interessant, het gaat me om de upload (ivm gameserver).

Als alles bevalt neem ik over een tijdje willicht ook telefoon van van Tele2 erbij. Dat scheelt nogal in de kosten lijkt me. En dan heb ik alsnog de download van 20 Mb :p

Wim
 
Thx voor hett meedenken!

Neej :( was net te vroeg met kiezen, een maandje later en ik had 20/1MB gehad, voor €5,00 minder.
Ik heb nog geprobeerd om dit achteraf te veranderen, maar dat zou me eenmailg €100 kosten. Beetje balen :confused: Maja, deal is deal. De extra download vind ik op zich ook niet zo interessant, het gaat me om de upload (ivm gameserver).

Als alles bevalt neem ik over een tijdje willicht ook telefoon van van Tele2 erbij. Dat scheelt nogal in de kosten lijkt me. En dan heb ik alsnog de download van 20 Mb :p

Wim

Lees het verhaal van nobel , mogelijk kun je toch profiteren van de nieuwe snelheden. http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=50#post_109

En vul gelijk de enquete op die site in ;)

Het is oneerlijk dat bestaande abonnees niet profiteren van nieuwe snelheden.

ja

nee
 
Lees het verhaal van nobel , mogelijk kun je toch profiteren van de nieuwe snelheden. http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=50#post_109

En vul gelijk de enquete op die site in ;)

Het is oneerlijk dat bestaande abonnees niet profiteren van nieuwe snelheden.

ja

nee

Sorry voor de late reactie, m`n vrouw moest bevallen....:D Tis gelukt :thumb:

natuurlijk me stem uitgebracht

Bedankt voor link wanabo, wist niet dat er zo`n forum was, goeie tip!
Ik wacht ff af wat er bij nobel gaat gebeuren. Als het goed gaat volg ik z`n voorbeeld. Als ie alsnog die €99 moet dokken, dan haak ik af.
 
Hey Mario!

Thx, zeker mooi als het lukt. Tis een meisje, Sophie :love: bijna 8 pond en helemaal gezond !

Wie maakt zich na zo`n wonder nou nog druk op z`n internet provider :p

Wim
 
Gefeliciteerd

He van Harte met de geboorte van je dochter, en idd je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd :thumb:
 
Sorry voor de late reactie, m`n vrouw moest bevallen....:D Tis gelukt :thumb:

natuurlijk me stem uitgebracht

Bedankt voor link wanabo, wist niet dat er zo`n forum was, goeie tip!
Ik wacht ff af wat er bij nobel gaat gebeuren. Als het goed gaat volg ik z`n voorbeeld. Als ie alsnog die €99 moet dokken, dan haak ik af.

Gefeliciteerd met je dochter!

Het tele2 forum is nog niet groot dus geef die goeie tip door. :rolleyes:

Verder ben ik ook benieuwd of Tele2 zo coulant is naar reeds bestaande klanten.
 
Heb mijn ADSL lite abonnement opgezegt bij wanadoo.
Nu kreeg ik toevallig telefoon van de KPN, of ik mijn ADSL abonnement wilde verlengen.
Heb uitgelegd dat ik mijn abonnement bij wanadoo heb opgezegd en waarschijnlijk naar speedlinq ga waarop zij antwoorde dat ik dan toch de ADSL van kpn moest afnemen omdat het voor mijn adres de ADSL over het KPN netwerk wordt geleverd.

Dan zou het hier op neer komen dat ik een speedlinq abbo neem a 14,95 pm en de ADSL lijn van KPN 20 euro pm, dus samen 34,95 pm? :shocked:
Beetje vreemd dat ik dat nergens kan vinden dan, Ik heb ze al afgewimpeld, maar het knaagt toch nog een beetje. ;)

Enige wat ik kan vinden is 14,95 aan internetten en bellen waar bij er een toeslag bij komt van ongeveer 9,60 voor het koperlijntje.
Ik ben van plan om iig bugetbellen van KPN aan te houden zodat ik altijd bereikbaar ben bij storingen van het inet,dus dan vervalt de toeslag weer van speedlinq als ik het goed begrepen heb.
 
Laatst bewerkt:
Speedling of Tele 2

Het is een janboel met de diverse aanbiedingen Volgens een telefoonjakhals kan ieder na 1 jaar ongeacht de duur van het lopende contract overgaan op een andere provider Iedereen mag uitzoeken is dit wel waar Wat u vertelt heb ik nog nooit gehoord.Het is aan te bevelen bij een telecomwinkel precies te vragen wat bedoeld men en hoe kom ik dit zwart op wit zonder een dubbele bodem De KPN is alleen een doorgeef medium Zoals u het nu stelt heeft de KPN de macht oin handen
Veel sterkte Sommer
 
Speedlinq=bloedlink

Speedlinq werkt organisatorisch en technisch slecht. Eind december besteld, op 9 maart is het modem afgeleverd. Meer dan zes weken alter dan beloofd. Een dure helpdesk ( 42 euro's per uur) die aleen standaardzinnetjes in het repertoire heeft zoals 'we hebben vertraging' (alsof ik dat niet gemerkt had), 'u moet maar even geduld hebben' en 'jammer dat u dat zo ervaart' als ik zeg dat ik het een slecht bedrijf vindt. Maar iets voor je doen, ho maar. Wel schrijven ze maar bedragen van je rekening af en dreigen met aanmaningen, verlies van actiekortingen etc. Op E-mail (waarvoor een mogelijkheid op de site alleen zeer ver weg te vinden is) reageren ze niet, op aangetekende brieven ook niet. Ze verschuilen zich achter een bastion van non-communicatie. Lage tarieven moeten worden gecompenseerd met een dure helpdesk kennelijk. Na installatie met de door Speedlinq bijgeleverde CDRom zit er een foute instelling in het modem waardoor de site www.speedlinq.nl niet bereikbaar is en je met dit adres in Google komt omdat deze url 'niet bestaat'. Een algemeen probleem gezien reacties op allerlei fora maar waar ze dus niets aandoen. Wel handig toch? Dan kunnen klanten ook niet de klachten kwijt op je site. Ook de mailserver die Speedlinq je geeft kan Outlook niet vinden. Kortom, ellende. Kijk ook maar eens bij Tros Radar. Dan zie je dat er heel veel zeer slechte ervaringen zijn met Speedlinq. Ook met KPN trouwens, maar Speedlinq is een dochter van KPN en heeft het dus niet van een vreemde. Kortom, bedenk heel goed waaraan je begint als je overstapt naar Speedlinq.
Paul
 
Laatst bewerkt:
Dure helpdesk : waar
Vertraging : kan
Slecht bedrijf : goed mogelijk
Mailserver : nergens last van
Snelheid : perfect, zoals beloofd in de advertentie
Stabiliteit : niets mis mee

Samengevat: de een heeft zeer slechte ervaringen met het ene bedrijf, een ander juist weer wat minder, of zelfs goede ervaringen ;)
 
Laatst bewerkt:
Samengevat: de een heeft zeer slechte ervaringen met het ene bedrijf, een ander juist weer wat minder.

Maar dat hangt ook af van de geleverde spullen. Kennelijk in jouw geval betere dan in het mijne. Want als je eenmaal de helpdesk nodg hebt...... En er zijn veel klachten over Speedlinq, dus dan doet dat bedrijf zijn werk slecht. Ook al gaat het soms goed. Je accepteert toch ook niet dat tien procent van de auto's nauwelijks rijdt? Dan spreek je toch ook van een slecht merk?
 
Laatst bewerkt:
LOL :D het is eigenlijk best een lang draadje geworden, ik was allang vergeten dat ik um ooit had gestart.

Sinds 9 december heb ik Tele2, en sinds begin januari heb ik ook de telefonie er maar bij genomen, want m`n vertrouwen was al wel wat toegenomen. Het werkt echt allemaal prima :thumb: Ik heb geen moment zonder modem, internet of telefoon gezeten. De helpdesk ik goed bereikbaar, alle facturen kloppen enz. Ondanks mijn twijfels ben ik echt een tevreden klant van tele2 geworden. Ik vind ze stukken beter dan HetNet, waar is eerst klant was.

Het enige waar ik wat teleurgesteld over ben is de modem, dat davolink ding :mad: . Je kunt er echt niets mee, behalve een paar poortjes open zetten, verder is ie volledig dichtgetimmerd. En je oude modem blijven gebruiken is écht onmogelijk. Ik zal er maar niet te veel letters aan vuil typen, want de forums staan er vol van. :p

Doei
 
Even een klein naberichtje.

Hou het bij tele2 ook op internet en telefoon. Laat de Televisie links liggen.

Ik had zelf ook dat 4mb/1mb abbo-tje met telefoon werkte idd perfect niks te mopperen. Toen dacht ik , ik neem de Tv er ook bij en de ellende is sindsdien niet van de lucht. Het enige wat goed werkt is me telefoon.De rest is knudde met een rietje.

Ik haal bij lange niet me downloadsnelheid en als ik lekker TV zit te kijken heb ik zomaar ineens stilstaand beeld. Ben al ongeveer sinds april 2006 bezig om dit op te lossen, maar voor alsnog geen bevredigend resultaat.

De downloadsnelheid laat ik voorlopig ook maar ff links liggen maar gewoon ongestoord TV kijken daar blijf ik nog mee bezig.

Dit alleen even als waarschuwing!!!!:confused: :confused:
 
Hey Petje,

Thx voor de tip :thumb: Wel irri voor je zeg:(

Gelukkig heb ik geen TV in huis, dus die vergissing kan ik niet maken :p
 
speedlinq: begin er niet aan

Met de verbinding weinig problemen gehad.
Maar: de klantvriendelijkheid is ca. -10, dwz:
-niet reageren op brieven en emails
-voor ca. 40 euro gebeld omdat de verbinding bij aanvang niet werkte, terwijl later bleek dat deze gewoon niet was opgeleverd conform afspraak, waarover Sp. niets communiceerde.
-opzeggen: (eindelijk), er was mij per email (ja, zowaar) toegezegd dat ik schriftelijk kon opzeggen, wat ik ook heb gedaan. Natuurlijk kwam dit niet goed, dus alsnog duur moeten bellen.
-geen enkele vorm van excuus

Nu naar 12move. wat een verademing. De aanvraag is te volgen op het web. Steeds emails met de status; zelfs een xcuusmail voor `late` (1 week...) reactie.
Speedlinq kan heel veel leren van 12move.

Ik ben dus ook weg, en Speedlinq staat bij mij op de ALLERzwartste lijst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan