Speedlinq snelheids verhoging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
8.121
Ik heb weer eens een vraagje, ik heb een Speedlinq ADSL abonnement van 6 Mbit, bevalt goed by the way.

Nu heb ik een tijdje geleden een brief van ze gehad en daarin stond dat mijn snelheid omhoog zou gaan en dat ik daar niks voor hoefde te doen.

Nu ben ik alweer een tijdje verder maar qua snelheid kom ik max op 8 Mbit.

Nou ben ik even benieuwd, ik heb een Speedtouch 780 modem, deze kan toch wel 20 Mbit aan?
 
Voor zover ik weet (en op de site van speedlinq kan vinden) heeft speedlinq geen 20 MBit abonnement. Wel een van 8Mbit, dus ik denk dat je gewoon van 6 naar 8 gegaan bent.
 
Ja dat weet ik ja, maar goed, krijg een brief met daarin de gegevens dat ik, omdat ik een vaste klant ben, van 6 Mbit naar 20 Mbit ga zonder dat ik daar iets voor hoef te doen.
 
In dat geval zou ik het nog maar eens bij speedlinq navragen. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat ze een apart abonnement voor vaste klanten hebben en dat verder niet aanbieden.
 
Iemand een antwoord op mijn vraag of het modem geschikt is voor 20 mb?
 
Dat heeft helemaal niets met je modem te maken maar met de afstand van jouw huis naar de telefooncentrale.
Hoe verder weg, hoe lager je snelheid. Die 20Mbit is de MAXIMAAL haalbare snelheid in optimale omstandigheden.

Ik heb hier precies hetzelfde. Vanwege de afstand van mijn huis naar de centrale hier is mijn maximaal haalbare snelheid zelfs maar 6Mbit bij een abonnement van 20:evil:

Daarom maar internet via de kabel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan