Speedtest/Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Hallo,

Ik heb zojuist een test gedaan voor mijn Download en Upload speed.
Ik kreeg de volgende resultaten; 6568 kbps download 719 kbps upload.
Maar als ik dan in Utorrent ga kom ik op een maximale snelheid van rond de 800.
En mijn upload speed wil niet eens boven de 100 steigen.
Hoe kan dit?
Ik zit alleen op het netwerk op dit moment en zelfs als ik alle programma's dat internet gebruikt stop komt het niet hoger of lager met de snelheid.
Is er iets te downloaden om dit omhoog te gooien?
Is er een instelling om dit te verbeteren?

Met torrents ben je afhankelijk van de upload snelheid van anderen. Zijn die laag dan is jouw download snelheid ook laag.
WIl je snel download gebruik dan nieuwsgroepen...

Torrents ben je ondanks een download speed nog steeds afhankelijk van seeders. Heb je met nieuwsgroepen gelukkig geen last van.:p

@ Bertus | Soms wel maar wel handig :thumb:

@ Woutertjuh88 | Waar vind ik nieuws groepen :o

@ brauheist | Ingestelt op maximum (oftewel zo hoog mogelijke download snelheid)

@ crash | Maar vaak heb ik genoeg seeders. En zou ik makkelijk hoger kunnen denk ik, maar dan willie niet hoger dan 1,1 mbs, zou toch moeten? & Waar vind ik nieuwsgroepen:$

Is zoiets gratis en waar kan ik dat gratis programma downloaden?

Ik weet van Usenet dat het betaalt is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hangt van je provider af of die gratis nieuwsgroepen ondersteund voor een aantal dagen. Anders via een pay-server (bv Eweka) en ben je voor iets van 7,50 per maand klaar. Je download snelheid is een stuk zekerder dan met Torrents.

Staat allemaal in de link die ik al gaf.

Linker kolom Nieuwservers > Serveradressen van providers.

Je kan alleen het adres van je eigen provider gebruiken, anders ben je op een Pay-server aangewezen. Deze geven vaak ook een proef mogelijkheid.

Die van xs4all lijkt niet te werken?

De link is: http://newszilla.xs4all.nl/ volgens die site en dan krijg ik dit;

Code:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met newszilla.xs4all.nl
Suggesties:
Ga naar xs4all. nl
Probeer opnieuw te laden: newszilla. xs4all. nl
Zoeken met Google:

Google Chrome Help - Waarom zie ik deze pagina?
©2010 Google - Google Startpagina

En nu?

Wacht;

Code:
Ik wil Newszilla gebruiken
Iedereen met een internetverbinding via XS4ALL kan Newszilla gebruiken. Bijvoorbeeld met een inbelverbinding, ADSL of Business DSL.
Hoe?
Download en installeer een nieuwsreader die geschikt is voor het besturingssysteem van jouw computer. Bijvoorbeeld voor Windows of Apple.
Ga naar de instellingen van het geïnstalleerde programma en vul de naam van de newsserver in: newszilla.xs4all.nl. De helpdesk beschrijft van een aantal programma's waar deze instelling te vinden zijn.
De meeste nieuwsreaders halen direct de volledige lijst met nieuwsgroepen op. Soms moet je dit zelf opstarten in het menu van het programma. Het ophalen van de lijst kan enige tijd duren. Daarna kan je door de groepen bladeren en berichten ophalen en bekijken.

Die link is ook geen website, maar is het server adres. Deze moet je in een NZB download programma gebruiken. Net als je een torrent moet openen in een programma om te kunnen downloaden.

Je kan beter Grabit gebruiken, staat ook een uitleg van in de link die ik gaf.

Grabit geinstalleert. Server gemaakt. Hoe download ik nu een NZB file?

Staat allemaal in die link aangegeven, stap voor stap. Je hebt bijvoorbeeld FTD nodig om downloads te zoeken, dan zie je duidelijker wat je download. Met FTD zoek je de NZB en met Grabit download je die. Rechtstreekse NZB sites mogen hier niet genoemd worden.

ik weet misschien wel hoe je met utorrent sneller kunt gaan downloade heb je hem al aan de router toegevoegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan