Speedtouch 510

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Wie o wie weet hoe ik aan de binnenkant van mijn speedtouch 510 (analoog) mijn buiten ip kan krijgen?

Alvast dank.

Bedoel je met buiten IP je eigen nummer?
Als je rechtsklikt op de verbinding krijg je wel 10.0.0.155 of iets anders te zien.
Maar of dat binnen of buiten is :confused:

Geplaatst door purplegixxer
Wie o wie weet hoe ik aan de binnenkant van mijn speedtouch 510 (analoog) mijn buiten ip kan krijgen?

Alvast dank.

je schrijft jou buiten ip op een papiertje en plakt dat aan de binnenzijde van jou router.
Zo simpel.

Maar vertel nu eens duidelijk wat jij eigenlijk wil of is dit een raad vraag??

Geplaatst door puppie

je schrijft jou buiten ip op een papiertje en plakt dat aan de binnenzijde van jou router.
Zo simpel.

Maar vertel nu eens duidelijk wat jij eigenlijk wil of is dit een raad vraag??

Goed nu iets duidelijker> mijn vorige modem was een speedtouch home daar hing een draytek vigor 2900 aan en als ik dan bij connectie status keek (router menu) dan zag ik mijn buiten ip.

Nu (speedtouch 510) zie ik bij connectie status (router menu) 10.0.0.x en dus niet mijn buiten ip zoals dat bij de home versie wel het geval was.

Maar de 510 is toch een modem met router (4 poorts) of heb ik nu de verkeerde.
dan zal er bij je wan toch jeip nummer staan.
Wil jij je nummer weten of wil je gewoon weten waar het te vinden is in jou modem.
Om je ip te vinden kun je in je internet browser het volgene typen en dan een enter geen.

www.mijnip.nl

Nope het is er 1'tje met 1 poort en ik wil het gewoon gebruiken waarvoor een modem is: moduleren en demoduleren.

Nope het is er 1'tje met 1 poort en ik wil het gewoon gebruiken waarvoor een modem is: moduleren en demoduleren.
Dan zijn er 2 versie's van de 510 in omloop? :confused:
Vriend van me heeft namelijk ook de 510, die is wel met 4 poorten..

Als je je ip wil weten kan je gewoon even naar www.watismijnip.nl surfen :thumb:

Dan zijn er 2 versie's van de 510 in omloop?
Ja, dat klopt. Ik heb de 4 poorts.

App in bridgemode zetten schijnt te werken. Echter niet bij mij.

Ook de 510 1 poort is modem en router dus ik begrijp niet goed waarom je 2 routers achter elkaar zou willen zetten.?

Omdat mijn Draytek vigor 2900 VEEEL meer kan, daarom.

Maar ik ben met de bridgepoging gestaakt want wanneer ik dat doe kan ik het modem niet meer bereiken.

Voorlopig laat ik het zo ff en wacht tot ik overstap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan