Speedtouch 716

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qware

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Weten jullie misschien waar ik een handleiding van de speedtouch 716 kan krijgen of misschien weten jullie hoe ik in de modem de beveiliging er af haal zodat ik mijn router kan aansluiten? de router is een Linksys v3 als ik hem aansluit herkend hij hem niet ik denk dus dat er nog 1 instelling fout is welke is dat?

Gr len

volgens mij moet zo'n gebruiks aanwijzing erbij zitten, maar kijk eens naar de instellingen op 10.0.0.150 als ik me niet vergis, en vraag altijd een nieuw ip aan (bij netwerken geloof ik)

lollige zei:
volgens mij moet zo'n gebruiks aanwijzing erbij zitten, maar kijk eens naar de instellingen op 10.0.0.150 als ik me niet vergis, en vraag altijd een nieuw ip aan (bij netwerken geloof ik)
Oke ga ik proberen want als ik hem rechtstreeks verbind met de PC zonder router doet hij het wel..

jij wilt een router achter een router zetten.
weet je wel hoe dat moet ??
is niet zo eenvoudig hoor.

Ongeveer in het midden van deze pagina kun je een handleiding downloaden.

Laatst bewerkt:
lollige zei:

Dat gaat niet werken .Heb je een draadloze Speedtouch 716 ? Je weet dat je 716 ook router en modem is ?

Ik zou zeggen bel met Speedtouch

trouwens je kan gene router op een router aan sluiten de speedtouch 716 is ook al een router en de speedtouch 716 heeft geen beveiling die het niet mogelijk maakt om een andere apparaat toetevoegen

1 ding je kan je linksys v3 niet aansluiten omdat je modem ook al een router is

optie zet dhcp uit in je speedtouch 716

Daancomp zei:
Ik zou zeggen bel met Speedtouch

trouwens je kan gene router op een router aan sluiten de speedtouch 716 is ook al een router en de speedtouch 716 heeft geen beveiling die het niet mogelijk maakt om een andere apparaat toetevoegen

1 ding je kan je linksys v3 niet aansluiten omdat je modem ook al een router is

optie zet dhcp uit in je speedtouch 716
als ik het uit zet werkt hij wel?

Wijzigen adresreeks.

Weten jullie misschien waar ik een handleiding van de speedtouch 716 kan krijgen of misschien weten jullie hoe ik in de modem de beveiliging er af haal zodat ik mijn router kan aansluiten? de router is een Linksys v3 als ik hem aansluit herkend hij hem niet ik denk dus dat er nog 1 instelling fout is welke is dat?

Gr len

Je moet je DHCP server dwingen om de bijv reeks 192.168.3.xxx te gebruiken. De reeks 192.168.1.xxx wordt al gebruikt door de 716 WL.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan