Speedtouch 716

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Ik heb een Speedtouch 716 wireless op de kop getikt maar krijg hem niet aan de praat voor Speedlinq internet. Gegevens die ik heb zijn dezelfde instellingen uit mijn oude Zyxel modem:
bridged connection, VPI/VCI 0/34, als ik de setup kies in het modem en kies voor RFC1483 bridged connection zonder telefonie en prik daarna mijn telefoon lijn erin dan gebeurt er helemaal niks, alleen mijn PWR en WLAN lampjes zijn aan. Wie helpt mij uit de brand?

misschien een raad idee, maar omdat de instellingen volgens mij goed zijn verder:

zit je telefoondraad wel in de DSL poort op je router en niet in de poort voor VoIP?

Cotje

aangezien de instellingen volgens mij ook goed zijn.....

Weet je via welk netwerk je verbinding maakt? BBNed, KPN, Versatel?
Doet die t wel als je de speedtoutch in routing mode zet?

OFFTOPIC Is Speedlinq verder trouwens een beetje goede provider? Ben misschien van plan er naar over te stappen...

Laatst bewerkt:
Caspar107 zei:
BabyXL (Tiscali), wat ik ook instel, routed, bridged, mijn DSL lampje blijft uit.

Hoi Caspar107
Ik heb zelf een Speedtouch 716v5 WL. Volgens mij, als je ADSL lampje niet brand, dan heb je bereikt het adsl signaal je modem niet, of de modem is kapot en verwerkt het sigaal niet zoals het hoort.

Heeft die speedtouch een macadres wat nog niet bij je provider bekend is?

Al contact opgenomen met hun?

Huidige MAC adres ook nooit bekend gemaakt bij Speedlinq, dus..... Ben net terug van een weekje vakantie en zal vanavond eens bellen met Speedlinq. Zijn er nog manieren om een Speedtouch te testen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan