Speedtouch 716v5 WL

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimwimwim

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hallo,

Ik heb een speedtouch 716v5WL modem/router, daarop heb ik een computer aangesloten met de draadloze adapter die er standaard bijgeleverd wordt (Speedtouch 121g). Sinds kort heb ik een extra computer, die ik ook graag op hetzelfde draadloze netwerk wil hebben. Moet ik daarvoor eenzelfde 121g aanschaffen? Of kan het ook anders? Ik zou graag een draadloze kaart kopen die in een PCI slot kan, deze zijn namelijk veel goedkoper.... bijvoorbeeld deze: http://www.kieskeurig.nl/product/37C7542BBED58EBCC1257083004F5313.htm

Weer iemand of dit kan? En zoja, waar moet ik dan op letten?

Alvast bedankt vor het meedenken!

Je hoeft niet perse dezelfde kaart te hebben maar het kan net zo goed met de kaart die je aangeeft

beter!

Hey M@rio! Bedankt voor je reactie.

Het kan dus wel, mooi heb ik gelijk een mooie kadowens voor m`n verjaardag....

Moet ik verder nog ergens op letten bij de aanschaf?

Dat die qua snelheid aansluit op je router. Dus als je een /g router hebt dat je ook een kaart koopt die /g ondersteunt

THX! Een /g heb ik denk ik wel, ze zeggen namelijk dit:

SpeedTouch 716v5 en 716iv5:

Draadloze Voice over IP (VoIP) ADSL2+ modem met 4 Ethernet switch poorten, geïntegreerde VoIP adapter met 2 VoIP poorten en 54 Mb/s wireless accesspoint (802.11b/g) met WEP/WPA. Ondersteuning van telefonie diensten (zoals nummerweergave, direct doorschakelen, ed.). Overige eigenschappen zijn gelijk aan die van SpeedTouch 585.

Die kaart die ik liet zien was ook 54Mb/s en dat 802.11b/g is denk ik wat jij bedoeld met /g. Nouw, mooi dan ben ik voor €19,95 klaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan