speedtouch connection.

Status
Niet open voor verdere reacties.

baky007

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
hallo allemaal

hier ben ik om jullie lastig te vallen met mijn vraag. ik wil graag mijn modem updaten en het vraagt hierbij om een gebruiksnaam en een wachtwoord. maar ik weet niet waar dat staat op welke het is. ik heb van alles geprobeert. dus vroeg me af of jullie hier een uitweg wisten.

alvast bedankt

Het zou wel handig zijn als we weten welk modem.....:confused:

sorry ik heb speedtouch 546 van thomson en wat ik zover weet is dat ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam kwijt ben ik weet het niet meer weten julie misschien wel iets hier op

bedankt voor de reactie

Via Google kom je een hoop te weten :)

Uit de handleiding:

De standaardgebruiker is ‘Administrator’. Zijn wachtwoord is blanco,
wat betekent dat u niets in het veld voor het wachtwoord hoeft in te
vullen.

eelijk gezegt ben ik zo heledag bezig op google dingen te vinden maar ja en ik heb Administrator uit geprobeert maar jammer niets maar bedankt voor het informatie :rolleyes:

Dan heb je dus zelf het wachtwoord veranderd...?

Meestal kun je de router resetten via een knopje op de achterkant, terug naar de fabrieksinstellingen.

dus dan ga ik er van uit dat dan inlognaam en zo Administrator wordt

thx voor de reactie

Ja dat zou wel moeten; ik weet alleen niet zeker of iedere router een dergelijke reset heeft, kijk even en laat weten!

ja het is me gelukt om mijn router te reseten en met veel moeite me internet terug te krijgen maar ik kan het nu niet meer updaten dus ja.. darr ging het mij vooral om

Waarom kun je niet updaten dan, kan je nog steeds niet in de router komen?

ja wel dat wel maar op een of andere manier maakt hij geen connection ik kijk even met mijn pc van beneden dusm ik hoop dat het werkt ik zal het laten weten

bedankt voor het respons

hij werk niet echt het zegt dat hij eigenlijk niet echt connetion kan maken dus ik heb speedtouch 546 hopelijk heeft iemand ervaring hier mee.

hij werk niet echt .......niet echt connetion kan maken ........

Wees eens wat duidelijker dan 'niet echt'. Je hebt verbinding of niet, je kan in de router komen of niet. Wat doe je precies en wat voor melding krijg je dan?

hoi
ik kan gelukkig jullie laten weten dat mijn probleem met mijn modem gelukt is ik heb gister avind nog paar keer geprobeert en na 10 kker niet lukken leukte het gewoon uit het niets dus ja geluk:)

bedankt allemaal voor jullie informatie en tijd:thumb:

dus hıer bıj wıl ık zeggen dat mıjn probleem ıs opgelost.
bedankt allemaal.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan