Speedtouch Thomson ST780 en Porten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shinora

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Hallo!
Wij moesten sinds kort overstappen op een ander modem, onze was te oud volgens microsoft, dus werden we van hun servers gebanned. Maar dat is een ander verhaal.
Ons nieuwe modem(router) is de Speedtouch Thomson ST780. Hiermee heb ik tot nu toe eigenlijk alleen maar problemen mee.

De nieuwste firmware etc. is geinstalleerd, en internetten gaat gewoon goed. Geen problemen daarmee. Het netwerk doet het, alleen porten openzetten doet het niet.

Hier ben ik laatst achter gekomen toen ik het spel Battle for Middle-Earth 2 wilde doen, en met bijna niemand kon connecten. Ik heb toen, zoals ik bij al de voorgaande routers ook heb gedaan, de porten opengezet voor het spel. Wanneer je nu in de router kijkt, staat er inderdaad dat deze porten openstaan voor mijn computer. Alleen is dit niet het geval.

Wanneer ik naar een Port Sniffer site ga, en kijk of die port openstaat, zegt hij keer op keer dat alle porten gesloten zijn.

Wat doe ik fout, of wat kan ik doen, zodat ik die porten openkrijg, en me spelletje online kan spelen?

Met vriendelijke groet,
Rob

Laatst bewerkt:
Vergeten te zeggen, ik heb geen firewalls, en ik heb die van Microsoft zelf uitgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan