speeleiland

• Onderwerp starter Onderwerp starter San1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Als mijn dochter een volgens mij simpel spelletje speelt op speeleiland,wordt het spelletje naarmate ze verder komt steeds trager en begint pc meer te loeien.
Wat kan dit zijn?Ik heb pc al schoongemaakt,maar misschien niet goed genoeg.Ik weet ook niet of dit het probleem kan verhelpen?
Wie?

En wie niet, San1? :)
Ik herinner mij van kinderspellen dat die nog wel eens vol willen lopen - maw probeer eens het spel te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren -
Zit er een emptybutton op het prog?

sxxs

Ok, mijn fout, dat had ik moeten zien:confused: ...
Maar kun je nakijken of de resultaten ( of scores oid) in jouw pc worden opgeslagen? Zó kan het ook vollopen :P
sxxs ( ik hoop echt dat je wat vindt...je dochter moet toch fijn kunnen pc-en)

Als zij heeft ingelogd op deze site zie je wel de high scores van haar.Ik zou niet weten hoe je dit kunt verwijderen en of dit nodig is.

cc cleaner toegepast,maar nog steeds erg traag.
Nog meer suggesties?

Dat weet ik eigenlijk niet.
Ik ben net nog even naar die site gegaan en het laden van de site zelf duurt al erg lang,de pc begint dan ook steeds meer geluid te maken.

is het alleen speeleiland? probeer is vergelijkbare sites zoals spele.nl of funnygames.nl want misschien ligt het wel aan de pc, dat die trager wordt (weet geen beter antwoord, ben een noob hierin.)

Ik ben zojuist even aan het kijken op zoover.Wat ik merk is dat deze site ook trager is dan anders bij het laden van bv de foto's.
Misschien toch iets anders aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan