Spel à la mohaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zleek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hi,

Enkele dagen geleden heb ik mohaa spearhead uitgespeeld. Mohaa zelf heb ik ook al gehad. Weten jullie een spel dat een beetje daar op lijkt? Dus redelijke sfeer en afwisselende missies. Liefst wel een beetje realistisch.

Bedankt,

Leek

Mohaa Breaktrough is/komt uit een van deze dagen, en een goed vergelijkend spel is Call of duty!!!!! Deze is echt een aanrader, ik geloof dat er een demo te downloaden is op http://games.telenet.be

[EDIT] Misschien is BATTLEFIELD 1942 wel iets voor jou![/EDIT]

Laatst bewerkt:
Hoe kan het dat jullie trouwens Call of Duty al gespeeld hebben? Volgens de officiele site komt ie pas deze herfst uit!

Geplaatst door Zleek
Hoe kan het dat jullie trouwens Call of Duty al gespeeld hebben? Volgens de officiele site komt ie pas deze herfst uit!
Ik denk dat je iets niet goed gelezen hebt.:D
Geplaatst door Smartguy
Eentje die nog uit moet komen: Call Of Duty
Ik kan niet zien/lezen dat iemand in deze topic Call of Duty gespeelt heeft.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ohja :) nu je het zegt... Maar wat vaag dan, want ik ben um wel aan het downloaden! of mag ik dat niet zeggen hier :confused:

Zleek,

wat jij nu aan het downloaden bent is een Demo !!!
De officiele release voor Europa is 14 november .....

Remy

Geplaatst door Zleek
Ohja :) nu je het zegt... Maar wat vaag dan, want ik ben um wel aan het downloaden! of mag ik dat niet zeggen hier :confused:
Zeggen wel, maar de link plaatsen niet.:D
[edit] als het om een orginele Demo gaat mag je natuurlijk wel de link paatsen.[/edit]

DEze misschien als je ze nog niet uitgespeeld hebt..

"Mortyr" en "Return to castle wolfenstein".

Mike

Zo al deze spellen gespeeld, wie weet er nog een paar goede?

was het nou nodig een bijna jaar oud topic omhoog te halen? :confused:

Ik wil wel een nieuwe openen, maar daar krijg je hier ook altijd gezeik mee :D

Niet als je een topic van bijna een jaar oud hebt open staan :confused:

Het is ook nóóit goed hè :p

threadclosed.gif

Van Call Of Duty is een uitbreiding in de maak die ergens dit jaar uitkomt. De gewone Call Of Duty is al uit sinds vorig jaar september.

Om ff de verwarringen de wereld uit te helpen. :)

Nu gaat dit topic echt dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan