Spel (BF1942) crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutch T

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Berichten
16
Als ik het spel BF1942 speel crasht mijn pc. Er verschijnt een blauw scherm met de melding dat het bestand; Kmixer.sys voor problemen zorgt. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
 
Welkom op helpmij :)
Gebruik je Windows 2000? Download dan deze patch: patch
 
Da's het probleem, ik had de patch al op andere forums gevonden, maar ik gebruik XP Sp2.
 
Vreemd!
Heb je de laatste patch van BF1942 al of niet? Download die anders eerst :D
 
In ieder geval bedankt voor de moeite.:thumb:
Is er iemand anders die hier wat van a weet?
 
Yo mensen,
Er zitten hier zoveel knappe koppen en niemand kan me helpen met dit probleem?
Dat geloof ik niet!
 
't Helpt niet als je iets post! :) Dat heeft geen zin, niemand ziet dat er hier wat nieuws gepost is.
Probeer eens op een BF forum dit bericht te posten.
Ze weten er daar waarschijnlijk wel raad mee.
 
Oh, in mijn domheid dacht ik dat dit forum ook wel geschikt zou zijn. Niet dus, jammer hoor...:confused:
 
Helaas, :) kan je ons nog wel vertellen hoe 't afgelopen is? Dan hebben andere mensen er iets aan als ze hetzelfde probleem tegen komen.
 
Ik zie wel.
Het enige wat ik nu over dit probleem tegen kom zijn vragen en geen oplossingen.
Ik ben bang dat ik m'n PC maar es moet gaan formatteren.:mad:
 
I have the kmixer.sys problem only in UT2k4. I have reinstalled my OS two times, nothing changed, I tryed old and new sounddrivers, but it doesnt help...
Zal wel niet helpen :)
Kijk of er nog updates zijn voor je geluidskaart.

Not using winamp has solved the problem with my PC. Haven't had a crash in almost 3 months!
Schijnt te helpen bij hem. Alhoewel het met vreemd klinkt!

Er staat ook iets over het je RAM. Kijk of dit helemaal goed werkt. (www.memtest86.com kan je prog. downloaden en je geheugen testen)

Ik geef je zoals je ziet maar enkele adviezen. Van de werking ben ik niet zeker, maar je kan het maar beter proberen. Als nieuwe instalatie XP niet helpt kunnen we beter nog maar ff verder zoeken :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste updates al voor mijn geluidskaart.
Ga nu winamp deinstalleren, dus even afwachten of dat wat uitmaakt.
M'n geheugen is niets mis mee, dus dat is het niet.
 
OK, kwacht op reactie. Anders gaan we (nog) verder zoeken :D
 
Winamp deinstalleren werkt ook niet:mad:
Ik denk dat ik nu maar mijn pc ga formatteren. Iets anders zou ik ook niet weten.:confused:
 
Zou ik nog niet doen. Gooi XP er overheen zodat een dualboot-systeem onstaat. Als het niet werkt ben je al je gegevens kwijt en 't spel doet het nog niet :D
 
Dat zou ik wel willen doen maar het probleem is dat ik geen windows installatie disk heb. Toen ik mijn PC kocht zat windows er al op.
 
Leen een cd'tje van iemand, of download er één, de serial staat waarschijnlijk op een label op je kast!
Je moet trws wel heel erg fan zijn van BF1942 om dit allemaal over te hebben voor een spel! Kan je niet beter op BF2 overstappen? :D
 
In de eerste plaats vind ik bf1942 idd een geweldige game. In de tweede plaats kan ik bf2 niet draaien (geforce 4Ti).Ik vind het gewoon belachelijk dat dit probleem zich voordoet, en ik ben denk ik te eigenwijs om dit zomaar op te geven. Ik heb al een cd-tje van een ander geleend, dus ik ga zo mijn c schijf formatteren en dan zien we wel verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan