''Spel'' branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crisjee

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2008
Hallo,
Ik heb deze bestanden:
actionreplay.ccd
actionreplay.img
actionreplay.sub

En die zou ik graag willen branden, alleen moet dat op een CD-r of DVD-r?
En ik heb ook nog actionreplaymax.nrg. Deze heb ik al gebrand en deze doet het niet, de PS2 is wel omgebouwd.
Groeten,
Cristian

Ik heb zelf een Gamecube, maar ik denk dat je die image op een dvd moet branden op laagste snelheid. (2,4x of lager). Zoals ik zij heb ik zelf geen PS2, dus het zou kunnen dat deze info niet (helemaal) klopt.

Heel veel succes!

Goedemiddag,

Je spel werkte niet omdat je het verkeerde bestandje hebt gebrand. Van de drie overige bestandjes die je meldde, hoef je er ook maar ééntje te branden ("actionreplay.img"). Het net-genoemde bestandje moet je branden als image op een DVD'tje. Ik neem aan dat je weet hoe dit werkt, of niet? ;) Anders ben ik bereid dit uit te leggen. In ieder geval, als het goed is zou hij het spel gewoon moeten afspelen als je dat bestandje brand als image op een DVD'tje.
Ik wens je veel succes!

EDIT:
Ik zie dat Theblindman er ook al dichtbij zat! :D
[Was me dus gedeeltelijk voor]

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf DVD+R voor de PS2, maar DVD-R zou ook moeten werken.

Dat ligt er maar net aan wat jou brander/DVD-speler ondersteund. Staat er een plusje op de DVD-speler of de brander, gebruik dan alleen DVD+R of DVD+RW. Staat er een minnetje op, gebruik dan alleen DVD-R of DVD-RW. Staat er niks op? Dan kun je ze gewoon allemaal gebruiken, maar dan moet je alsnog letten op logo'tjes die op de DVD's staan om te kijken welke worden ondersteund.
Het moet in ieder geval beide werken. DVD-R en DVD+R. ;)

Is het trouwens al gelukt? :D

Edit:
Ik was vergeten dat het hier om een PS2 ging.. Sorry! (A)
Maar het maakt niet uit of je DVD-R of DVD+R gebruikt, in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Maar als ik hem wil branden met Alcohol 120%, dan zegt hij dat alleen de .ccd een image bestand is, moet ik dan deze branden of de .img?:shocked:

CCD is het bestand waarin gegevens staan over de image, deze kun je gewoon kiezen. Alcohol120% pakt dan het IMG bestand om te branden. Deze bestanden moeten wel bij elkaar in 1 map staan.

Nou lukt het branden ineens niet meer:(
Ik doe het met Alcohol 120%, en dan actionreplay.ccd aanklikken om te branden, dan de instellingen voor een PS2 instellen en dan zoekt hij naar een schijf, dan heeft hij er een gevonden en gebeurd er vervolgens helemaal niks meer:confused:

Huh?! Vreemd...
Weet je zeker dat hij daarna helemaal niets meer doet?
Probeer desnoods eventjes een ander brandprogramma uit, een demo ofzo.
Ik kan je hier natuurlijk niet echt mee helpen, want ik ben alleen maar bekend met Nero (eigenlijk). :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan