Spel branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hallo,

Ik heb een spel gedownload en nu wil ik deze graag op een dvd branden zodat ik hem vanaf daar kan installeren. Het spel bestaat uit 3 iso's. Maar ik wil wel het liefst dat het spel op een dvd komt zoals een normaal spel, dat je hem dus gewoon kan installeren en niet eerst de iso's moet mounten enzo. Weet iemand hoe je dit doet? ik heb dit al eens eerder geprobeert alleen toen kreeg ik een melding dat ik de cd moest plaatsen.

Mvg

Michel

http://www.imgburn.com/ hiermee kun je isos op cd branden, ik weet niet of het mogelijk is om er meerdere samen te branden.
als je deze isos hiermee brand worden ze uitgevoerd als een normale cd, dus automatish afspelen.

Vaak inderdaad bij gedownloaden spellen kun je dit niet zomaar branden en installeren. De fabrikanten proberen altijd een beveiliging in te bouwen die kijkt of de cd/dvd wel echt is. Dit zal bij jouw ook zo zijn met je spel dus als je deze brand dan zal hij hoogst waarschijnlijk niet starten en idd de melding geven "plaats cd" je zult op zoek moeten naar een zogenaamde crack voor je spel die deze beveiliging opheft voor je. Hier kunnen we je verder niet bij helpen omdat het niet legaal is.

grtjs jjw

Voor veel spellen die op meerdere CD's staan zijn zogenaamde CD2DVD conversions beschikbaar. Daarmee kun je de inhoud van alle CD's (of ISO's) van een bepaald spel op één DVD branden en daarna gewoon het spel van de DVD installeren en spelen.

Het maken van zo'n conversie gaat vaak niet zonder het gebruik van een crack, dus ik kan je geen links geven. Je zult hier zelf naar moeten zoeken.

P.S.: Bij veel gedownloade spellen staat de crack al op de ISO, meestal in een aparte map.

ik heb wel een crack, maar dat is voor na het installeren, maar kan je het spel dan wel installeren als je hem brandt zonder dat hij denkt dat de cd nep is? en ik heb burnawarefree op mijn computer, daar kan het ook gewoon mee toch? met de brand image optie

Ik heb het spel nu op cd gebrand. op 3 verschillende want het zijn 3 iso's. Ik heb alleen nog 1 vraagje.

Het is een spel + een uitbreiding. het spel is 2 cd's en de uitbreiding 1. In de 1e iso van het spel zit een txt bestand met de serial voor het spel. Maar in de iso van de uitbreiding zit geen serial. Die wil ik er graag bij hebben, kan dit? Ik had zelf geprobeerd een nieuwe iso te maken met het txt bestand erin, alleen nadat allesdan geinstalleerd is vraagt hij om de cd, dit is niet zo met de originele iso. Is dit mogelijk, of kan dit simpelweg niet?

Mvg

Michel

Om welk spel gaat het eigenlijk?

Post #5:

De meeste spellen kun je gewoon installeren, legaal of illegaal (enkele uitzonderingen daargelaten). De kopieerbeveiliging controleert vervolgens of het spel/schijf origineel is nadat je het spel gestart hebt.

Post #6:

De originele ISO werkt volgens jou wel. Mogelijk herkent het spel de door jou gemaakte of gewijzigde ISO niet, omdat het volume label (naam van de CD) anders is.

Overigens mogen we ook geen links naar serienummers geven.

Laatst bewerkt:
Het installeren is ook geen probleem, alleen na de installatie dan werkt hij niet. Er zit namelijk geen crack bij de uitbreiding, die werkt via de cd.

De Serial heb ik wel, alleen die zit niet bij de iso, alleen als ik die toevoeg dan werkt de cd niet meer om het spel te spelen, maar als ik de naam hetzelfde doe als de naam van originele dan moet hij het ook gewoon doen met serial in de iso gezet? dit had ik namelijk niet geloof ik.

Mvg

Michel

Misschien werkt het, maar misschien ook niet. Indien niet, dan zul je nog een crack voor de uitbreiding moeten zoeken.

Om welke spellen gaat het?

age of mythology. Ik probeer het straks wel even. Maar anders is het wel goed zo. Dan doe ik de serial er wel los bij ofzo.

Mocht je het spel ooit nog willen kopen, dan is Age of Mythology Gold wel een aanrader. Dat is het spel + uitbreiding op één DVD (prijs: rond de 6 euro).

Ja klopt, dat spel is al zo oud, dat kost niks meer :P maar ik was ziek thuis en had niks te doen dus dacht, spelletje :P en is wel leuk om met vrienden te spelen over lan.

de serial bij de iso doen en naam hetzelfde maken helpt niet, hij zegt nog steeds dat de cd niet goed is :S

Tsja, dan heb je toch nog een crack nodig of je kunt het spel kopen.

ja lijkt er wel op xD kdacht misschien heeft iemand nog een idee.. xD
Zie wel, bedankt voor de hulp iniedergeval

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan