spel doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxaz

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
bittorrent programma gedownload

hey ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb juist in bittorrent een spel gedownload namelijk SWORDS&SANDALS2 als ik het spel heb gedownload en het open krijg ik een winrar folder waar 2 dingen in staan :een mapje met ...achter
:en een papiertje waar een windows vlaggetje op staat

als ik op het windows vlaggetje klik krijg ik men kladblok te zien vol met codes

mijn vraag is wat moet ik met die codes doen om mijn spel te kunnen open

....

cool ik wil de codes naar het chat venster slepen en het spel gaat open lol
en het is 2.7mb nu zien of het het voledige spel is

cloote nu kan ik het spel ni saven dus moet ik het spel nu altijd openen vie deze pagina ???

en boven in men taak balk staat er C:\Documents and Settings\Joeri\Local Settings\Temp\Rar$DR00.828\swords_sandals2.swf

pak hem uit =) (sleep het bestandje naar een documentje :))

hoe bedoel je w8 ff moet gaan eten stuur het antwoord maar ;^)
ik begrijp het ni zo goed

wat is er zo moeilijk aan? -.- Je pakt het bestandje dat in Winrar zit, sleep hem naar je gewenste map en dan word hij dus uitgepakt. En staat hij zo in je gewenste map

vanguard

aah ok en nog iets ;p uik heb een spel gekocht vanguard saga of heroes maar het spel is 20Gigabytes dat kan mijn super pc aan en men grafische kaart kan het ook aan maar op de doos staat minimum requitments 500mb/ram en ik heb 1.2G/ram en het spel gaat suuuuper straag wat is de oorzaak daarvan

bedoel je dat die hapert? dan ligt het aan je videokaart meestal probeer nieuwste drivers te downloaden en de graphics iets lager zetten.

verplaatst van -> XP naar -> spel.
En nog een andvies stel je vraag in het vervolg zelf en breek niet bij een ander in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan