Spel gaat steeds haperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dryertim

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Hallo ik heb jullie hulp hard nodig.
Ik heb en nog niet zo'n oude pc uit 2006. Maar ik blijf toch constant problemen houden met spellen. Mijn spellen waar ik problemen mee heb: Spore Star Wars Empire At War en Command en Qonquer Tiberium Wars. als ik deze spellen gewoon op medium speel wat mijn computer heel makkelijk aan moet kunnen. begint het gewoon op een goed tempo, maar op een gegeven moment begint het spel heel irritant te haperen om het vervolgens na 5 minuten gewoon weer vlot te doen. Dit herhaalt zich dan 4 of 5 keer in een potje bv. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. een paar maanden geleden heb ik tiberium wars gewoon op high instellingen goed kunnen spelen, net zoals company of heroes, maar nu werkt gewoon geen enkel spel goed meer.
:thumb:
CPU
You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
You Have: 2.99 GHz Performance Rated at 4.49 GHz
System Ram
You Have: 3.0 GB
Video Card
You Have: NVIDIA GeForce 6800 GS

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb jullie hulp hard nodig.
Ik heb en nog niet zo'n oude pc uit 2006. Maar ik blijf toch constant problemen houden met spellen. Mijn spellen waar ik problemen mee heb: Spore Star Wars Empire At War en Command en Qonquer Tiberium Wars. als ik deze spellen gewoon op medium speel wat mijn computer heel makkelijk aan moet kunnen. begint het gewoon op een goed tempo, maar op een gegeven moment begint het spel heel irritant te haperen om het vervolgens na 5 minuten gewoon weer vlot te doen. Dit herhaalt zich dan 4 of 5 keer in een potje bv. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. een paar maanden geleden heb ik tiberium wars gewoon op high instellingen goed kunnen spelen, net zoals company of heroes, maar nu werkt gewoon geen enkel spel goed meer.
(als jullie de stats van mijn pc willen, moeten jullie even snel uitleggen hoe ik die kan vinden met windows vista 32 bit.)
:thumb:

Deze Comp -> Configuratiescherm ->Systeem->Info Kopieren en Plakken

Ok ik heb het even erop gezet hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Ik heb net de nieuwste driver gedownload en het probleem blijft bestaan...

Virusscanner?

Misschien dat er een programma op de achtergrond begint te draaien zoals b.v. een virusscanner.

vr.gr. Marcel;)

Klopt Wood. Het zou best kunnen dat er tijdens het spelen programma's actief zijn die wel wat geheugen tot zich nemen. Kijk daar maar eens naar. Probeer al het onnodige uit te zetten en probeer het dan nog eens. Stel anders even in dat sommigen programma's tijdens het opstarten niet meer automatisch zullen verschijnen en alleen werken wanneer je er om vraagt of het wel activeren...:D

Nee dit kan het niet zijn ik heb mijn virusscanner uit gezet en het probleem blijft bestaan, ik heb ook net mijn hardeschijf gewist dus mijn comp is nagenoeg leeg...

Kijk even in apparaatbeheer of je daar vraagtekens hebt staan.

Heb je de pc opnieuw geinstalleerd? Zo ja, wel alle drivers er weer op gezet, zoals de chipset driver?

Ik weet dat het daar niet aan ligt ik had namelijk het probleem al toen ik gewoon een xp versie op mijn pc had draaien. Heb alle drivers van Dell gedownload...

en ook geinstalleerd?

Vraagtekens in apparaatbeheer?

Wel of niet de pc opnieuw geinstalleerd?

Je geeft namelijk geen antwoord op de vragen en helaas kan ik niet vanaf hier in jou pc kijken...

Laatst bewerkt:
Apparaat beheer gecheckt alles werkt correct.
ik heb de computer opnieuw geinstalleerd toen ja. Met Windows vista nu dus.
Alle drivers correct geinstalleerd

Ik heb net ook even mijn monitor verwisseld met een andere die ik had staan jammergenoeg geen resultaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan