spel gedownload hoe te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffethomas

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
hallo

ik heb zojuist een spel gedownload maar ik begrijp niet hoe ik hem moet installeren.
er zat een beschrijving bij hoe het moet maaar begrijp er niks van.
hier de beschrijving:
Install (step by step)

1.Open up cd1 and mount cd 1 to your cd drive using software like power iso.

2.When cd 1 is installed do the same for cd 2 and continue instilation.

3.When its fully installed copy/paste the crack/Launcher to your worms 3d instilation and replace the original, create a shortcut to desktop aswell. To run this game in full screen mode, press right alt + enter. The instilation isnt in the program files, its installed straight to your main hardrive by default. (c:team17\worms3d)

kan iemand mij in het nederlands uitleggen hoe het moet

bij voorbaad dank

Je moet met power iso een virtueel cd station aanmaken. Dan de eerste cd "mounten", laden zeg maar en dan installeren. Dan de 2e cd laden en verder installeren.

Wat betreft de crack; hier mogen we je niet mee helpen. Huisregels en zo...

En voor de rest geven we hier geen uitleg over illegale software

Zeker. 25 jaar geleden werden de spellen al op CD uitgebracht!!!!!! We waren toen al blij met een cassettebandje. Toen kon je je software nog kopieren met het dubbele cassettedeck van pa. Dat waren nog eens tijden.:cool:

Mijn excuses. Ik ben ook geen verenigingslid dus zal ik me daar verder ook niet mee bemoeien.

Het klopt dat de huisregels strikt genomen dit niet verbieden. De software mogen we niet aanbieden, maar we mogen wel helpen deze te installeren :confused:

Worms is niet illigaal meer het spel is ouder dan 25 jaar.

Jij bedoelt hier waarschijnlijk dat het spel onder het zogenaamde Abandonware valt. Oude(re) spellen worden vaak nog gewoon verkocht, regelmatig door een andere uitgever. Zo ook Worms 3D, wat eerst door SEGA uitgegeven werd en later door Sold-Out Software. Spellen die nog verkocht worden vallen technisch gezien niet onder Abandonware, hoe oud ze ook mogen zijn.

Jij bedoelt hier waarschijnlijk dat het spel onder het zogenaamde Abandonware valt. Oude(re) spellen worden vaak nog gewoon verkocht, regelmatig door een andere uitgever. Zo ook Worms 3D, wat eerst door SEGA uitgegeven werd en later door Sold-Out Software. Spellen die nog verkocht worden vallen technisch gezien niet onder Abandonware, hoe oud ze ook mogen zijn.

Als de licentie niet word verlengt zoals bij GTA 1 2 en london.
dan is het legaal om te downloaden.

GTA 1 & 2 zijn legaal te downloaden, omdat ze door Rockstar zelf zijn vrijgegeven.

Tsja, of Abandonware "legaal" is laat ik in het midden, het zit min of meer in een grijs gebied.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan