spel gedownload: (naam van het spel) .nrg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kpotmake

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2009
Berichten
21
Hallo,

ik heb een spelletje van het internet gedownload, (dark reign, een oud spel) en het was een torrent. Nu heb ik het gedownoad en al, maar nou staat het er als darkreign.nrg? wat betekent dat .nrg? ik kan het zo ook niet openen. Ik heb al gezocht op google maar kon er niet veel duidelijks over vinden. Is er een manier om van dit bestandstype een .exe te maken zodat ik het spel wel kan spelen? of heeft dit geen nut?

alvast bedankt!
 
nero image file

dus branden met Nero, of mounten met Alcohol 120
 
nero image file

dus branden met Nero, of mounten met Alcohol 120

hartstikke bedankt voor de snelle reactie! maar wat houd 'mounten' nu eigenlijk in? Wat ik zo vlug even kon vinden is dat je als het ware het bestand kunt gebruiken zonder dat je de cd nodig hebt. Of is dit niet waar?
 
klopt.

9 van de 10 spellen die je download zijn 'images' (iso, bin, nrg)

gebruik even de zoekfunctie naar mount en alcohol
 
erm.. ik krijg tijdens het downloaden van virtual clone drive een waarchuwing dat het mogelijk schade kan toebrengen, is dit bestand te vertrouwen? is er nog iemand anders die clone drive heeft? Hij zegt dat er iets kan gebeuren als je de computer de volgende keer opstart...
 
Laatst bewerkt:
Werkt bij mij en veel van mijn klanten al jaren probleemloos hoor
 
erm.. ik krijg tijdens het downloaden van virtual clone drive een waarchuwing dat het mogelijk schade kan toebrengen, is dit bestand te vertrouwen? is er nog iemand anders die clone drive heeft? Hij zegt dat er iets kan gebeuren als je de computer de volgende keer opstart...

klopt.

Er wordt een virtuele drive aangemaakt de volgende keer dat je je computer opstart.
Het enige wat KAN gebeuren is dat er een drive letter van je bestaande apparaten verspringd.

Dit is echter geen enkel probleem want in de instellingen van de meeste mountingprogramma's kun je de stationsaanduiding veranderen.
 
ok, bedankt allemaal voor het snelle antwoord op mijn vragen, mijn vraag is nou ook beantwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan