spel geeft een fout aan (iets met screen 800x400, depth?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

arwin81

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Ik heb net een spel gekocht.... Playboy ''the mansion''.
het installeren gaat helemaal goed. en als ik het spel wil starten geeft hij een fout aan dat er iets niet goed is met ''screen'' Het beeldscherm denk ik... ik heb een intel pentium 2 processor, met windows XP prof. versie 2002. 350 MHZ, 256 MB. Het spel geeft wel het volgende aan. Besturingssysteem: XP/2000/ME.
Processor: P3, 800mhz
Intern geheugen:128 MB
3d videokaart: T&L
DirectX: Versie 9
DVD/CD-rom: 8x
Geluidskaart: DirectX 9
Kan ik dit spel dan niet spelen met een pentium 2 of zo?

Ik heb het spel weer proberen op te starten, maar dit is het volgende wat hij zegt: FOUT! Unable to initialize display! Widht:800 Height:600 Depth:32.

het gaat over je beeldscherm resolutie. Maar werkelijk 1 ding. Crasht Windows niet om de haverklap op een Penitium 2:confused:

Wat voor videokaart heb je?

Vermoeddelijk een onboard kaart.. En anders een oudje. Playboy wil zo te zien een andere kleurdiepte dan de PC kan leveren.

Laatst bewerkt:
Windows XP draait prima op deze pentium 2. Ik heb geen idee, wat voor een videokaart ik heb. Waar kan ik dat vinden?

Ik heb een ATI Technologies inc. 3D Rage pro AGP 2x, en heb everest gedownload. Nog steeds doet mijn spel het niet.... Heb al niet veel verstand van computers, maar volgens de verkoper van dit spel zou hij het gewoon moeten doen.

Moet ik nu iets downloaden of aanschaffen om het spel wel te kunnen spelen?

Komen jullie er ook niet uit? Meestal heb ik toch wel een snel, en duidelijk antwoord.
Groetjes

Ik ben bang dat je computer het spel helemaal niet aankan..

SYSTEM REQUIREMENTS (PC) Minimum System Requirements:
» Pentium III 800 MHz or faster processor
» Windows 98/ME/2000/XP
» 256 MB RAM
» DirectX 9.0 Compatible 32 MB T&L capable Video Card (ATI Radeon 7500 or greater; NVIDIA GeForce 2 or greater)
» DirectX 9.0 Compatible Sound Card
» 1.5 GB of free hard drive space
» CDROM or DVD drive

Dus ik kan eigenlijk geen enkel spel spelen? Waarom geeft de computer dan alleen de foutmelding ''unable to unitialize display!
Widht:800
Height:600
Depth: 32
???

Verder kan ik bijna elk spel spelen... Zo speel ik ook commando's 3.
die geeft de volgende systeemeisen.
Pentium 3, 700mhz.
128 MB Ram
2 GB free disc space
DirectX 9.0 sound card + graphics card with 32 MB
4x cd rom drive
Windows 98se/2000/XP

En ook football manager 2005
die deze eisen stellen Minimaal
Windows XP, 600 mhz
256 MB systeem RAm,
8x cd'rom station

Volgens mij is nu gewoon je videokaart het probleem, die kan je spel niet aan

Kan ik doe upgraden of moet ik daar een nieuwe voor halen...???
Als ik een nieuwe moet halen, wat is mij dan aan te raden?

Nee upgraden kan je een videokaart niet, dan moet je een nieuwe kopen. Maar om nou een nieuwe te kopen voor 1 spel wat het niet doet dat gaat een beetje ver denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan