spel gespeeld pc gaat niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

tienatien

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Hi, ik heb een vista aspire 7530.
Als ik wil stoppen met het spel [oud] Tomb raider Legend reageert het niet op esc quit of no.
Volgens "Can my comp play that game" is alles oke.
Op de verpakking staat niet dat het ook voor vista is maar op de site las ik al wel dat het mogelijk zou zijn.
De enige manier om af te sluiten is ctrl-alt-del. Daarna zijn ook al de ikonen op mijn desktop groot.
Wat zou het kunnen zijn? thanks

Na het afsluiten van het spel kan het zijn dat Windows je resolutie niet terug zet?
Daardoor kan het mogelijk zijn dat je pictogrammen zo groot zijn. En wat misschien ook handig is om Windows 7 te nemen, vanwege de XP-mode. Dat werkt vaak beter.

Laptop gaat niet uit na spellen spel

Bedankt maar zoals ik al vermelden kan ik het spel niet op de normale manier afsluiten.
Dat de resolutie niet goed wordt teruggezet kan ik me wat bij voorstellen maar dat is toch ook niet goed?
En ik heb vista dus hoe kan ik het dan in xp spelen?
Domme vraag misschien maar windows 7 kun je toch niet op vista zetten?
Gr T

Misschien kun je kijken bij compabiliteitsmodus. Dit kun je vinden door rechtermuisknop te klikken op het icoontje waar je het spel mee opstart (.exe). Ga daarna naar eigenschappen en dan dus naar compabiliteitsmodus. Probeer die eens op XP te zetten.
Windows 7 kun je ''over'' vista installeren maar die zal je eerst moeten kopen of downloaden..
Dus dat lijkt me zover nog geen optie.
Succes

laptop gaat niet uit na spelen spel

Bedankt ga het deze dagen proberen en laat het weten of dat de olossing is.Gr T

Hmm, die update is een goede. :thumb:
Maar dat wil niet zeggen dat de versie daarvoor een probleem was. Ik neem aan dat ze zonder update ook moeten functioneren...

Maar dat wil niet zeggen dat de versie daarvoor een probleem was. Ik neem aan dat ze zonder update ook moeten functioneren...

Wat ik je erover kan vertellen is dat het spel vol met bugs zit, zelfs na de 1.2 update. Zogenaamd zou het probleem m.b.t. het haperende geluid verholpen zijn. Ik heb het spel zelf en in mijn geval had ik na het updaten het probleem nog steeds (Windows XP). Ik ben ook niet de enige met problemen, kijk maar in onderstaande thread:

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=60197

Misschien is het probleem weg na het gebruiken van de patch, maar de kans is ook groot dat het niet helpt.

Ik heb het spel op xp gezet met de hoogste resolutie.
Ik kan het nu uitzetten en het werkt goed tot nu toe.
Met het geluid had ik geen problemen.
Hartelijk bedankt tot zover.T

Mooi om te weten dat het gelukt is. Heb je ook de v1.2 patch geïnstalleerd?

Nee ik heb de patch niet geinstalleer.
Denk je dat het nodig is dan?
Ik probeer wel zoveel mogelijk zelf op te lossen met de pc maar als iets werkt dan laat ik het maar zo.
Misschien als ik er aan zit te rommelen werkt iets weer niet meer.
En misschien zit het er al op zoveel verstand heb ik er ook weer niet van zou niet weten hoe ik dat moest zoeken.Bedankt T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan