Spel Hapert om de x seconden

Status
Niet open voor verdere reacties.
kep zojuist een mailtje gehad van helpmij.nl... en ik moet even mededelen dat het probleem nog NIET is opgelost!!!!! hulp is dus nog steeds meer dan welkom:thumb:
 
het kan ook liggen aan

halo



- het kan liggen dat je cpu te warm word

- je harde shijven te heet worden

- zijn de grafiche kaart driver goed geeinstaleerd ??

- of heel je pc kan het spel niet aan ??


Met vriendelijke groet J.k:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
halo



- het kan liggen dat je cpu te warm word

- je harde shijven te heet worden

- zijn de grafiche kaart driver goed geeinstaleerd ??

- of heel je pc kan het spel niet aan ??


Met vriendelijke groet J.k:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Zoals je in de vorige posts heb kunnen lezen,

grafische kaart is prima, pc kan het spel aan maar temp is te warm...
de vraag nu dus is, hoe krijg ik het voor elkaar om mn ven los te krijgen, en hoe kom ik erachter wat voor ven ik moet kopen??? (die op mn moederbord oid past)
 
je moet

Hallo

je kunt bij op de doos van de cpu zien wat voor coeler er op zit en welke maat ,
je kunt ze in elke Computer winkel kopen



Met vriendelijke groet J.k:D :D :D :D
 
Hallo

je kunt bij op de doos van de cpu zien wat voor coeler er op zit en welke maat ,
je kunt ze in elke Computer winkel kopen



Met vriendelijke groet J.k:D :D :D :D

ik heb de doos nie meer:p kan ik niet ergens op de pc ofzo zien hoe of wat???
 
Gewoon kijken welke socket je hebt, en dan een koeler die erop past kopen...
Op elke koeler staat op welke sockets hij past.
 
Dat je spel hapert om de XXXXXXX seconden dat heet "lag" en dat verhelp je door 1 van de 2 dingen te doen

of een nieuwe videokaart
of een nieuwe CPU

dit probleem heb ik oow wel eens gehad en dat was niet meer zo toen ik er een nieuwe GeForce 4 in had gezet, ik denk dat het vast aan je videokaart ligt
 
Laatst bewerkt:
een klein gokje, ik heb de pc zo'n 6/7 jaar, en de kaart even lang.

Maar het gekke vind ik dan dattie alles vroeger perfect deed (dezelfde games) en nu opeens niet meer... simpelweg versleten?

Laat het wel duidelijk zijn dat de spellen niet standaart haperen, maar om de zoveel seconden. Alsof een ander programma ook bezig is ofzo (anti-virus etc staat allemaal uit) Alsnog de videokaart?

Stel dat ik die kaart koop, hoe weet ik dat die op mijn moederbord enzo kan? en die kaart is ook redelijk "nieuw" (als in: ik kan de nieuwste spellen goed tot redelijk spelen)?

Kijk eens of de harde schijf wel in dma modus werkt, lees hier hoe of wat.

Als de spellen vroeger wel werkte, ondanks de verouderde videokaart, zul je het probleem elders moeten zoeken.

Ook was er al aangegeven om alles op de achtergrond uit te schakelen, dat kun je door XP-AntiSpy controleren, ook door in taakbeheer te kijken en door met HijackThis te controleren.
 
Dat je spel hapert om de XXXXXXX seconden dat heet "lag" en dat verhelp je door 1 van de 2 dingen te doen

of een nieuwe videokaart
of een nieuwe CPU

dit probleem heb ik oow wel eens gehad en dat was niet meer zo toen ik er een nieuwe GeForce 4 in had gezet, ik denk dat het vast aan je videokaart ligt

Ze hadden het (waarschijnlijke) probleem al gevonden hoor:D Zoals je in de vorige posts had kunnen lezen.
De CPU wordt te warm, en dan hoef je nog geen nieuwe CPU te kopen.
 
hallo,

als het goed is is het probleem nu verholpen.. kepper een extra fannetje in gezet en nieuwe koelpasta bij mn oude fan:)

bedankt voor jullie hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan