spel hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
227
Hoe kan het dat een simpel spel op mijn redelijke nieuwe pc regelmatig hapert?
Moet ik nog iets installeren of is er een andere oorzaak?
 
Je geeft ook totaal geen informatie. Dan heb je natuurlijk grote kans op antwoorden waar je niks aan hebt. Bij een spel dat vanaf CD of DVD wordt gespeelt is de opmerking van macguy wel degelijk relevant.
 
Tja......

Maar goed...het is dus een online game...nog suggesties?
Om precies te zijn: agar.io
 
Hoi,

Agario is inderdaad een online game, het kan zijn dat dit spel op de ene browser beter werkt dan de andere. Ik speel het spel zelf ook zo nu en dan. Op de opera browser is ie ook niet vooruit te branden, terwijl hij het op firefox perfect doet.

Als je geen firefox gebruikt, kan je deze downloaden en uitproberen met agar.io ( met google chrome schijnt het ook prima te werken, maar heb dat zelf niet uitgeprobeert )

Als je op de achtergrond andere programma's open hebt staan, probbeer deze te sluiten alvorens je gaat spelen, misschien kan dit ook schelen.
 
dank je wel.
Heb je eventueel een veilige link waar ik Firefox kan downloaden?
 
Ik ben benieuwd of het inderdaad helpt :)
 
Agario heeft, net als veel andere multiplayer games, een stabiele internetverbinding nodig om soepel te kunnen bewegen. Wanneer je internetverbinding flink gebruikt wordt (Torrents, streaming video etc.), dan kan het spel als schokkerig ervaren worden.

Dit geldt trouwens voor alle gebruikers binnen het thuisnetwerk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan