spel happert

Status
Niet open voor verdere reacties.

granitk7

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
hallo ik heb laatst een nieuw spel en ik heb ook gekeken of het op mijn laptop werkt daar was alles goed maar als ik het speel dan happert het spel nog al
ik heb ook Gboost gedownload
laptop= hp g62

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik kan hiervandaan niet zien om welk spel het gaat en welke hardware je hebt misschien wel handig om dit even te vermelden zie dat het om een hp g62 gaat maar daar draait hij toch wel op?

het is Test Drive Unlimited 2
ja dat is het nou en bij een vriend van me doet hij het wel

Hoi,

Gaat het nu om de hp of niet? en kijk eens met deze of je aan de eisen voldoet. en welke hp g62 heb je want er zijn er verschillende.

Een spel dat happert kan toch alleen maar Pacman zijn! ;) Mis gegokt...

HP G62-B04SD - Core i3 2.26 GHz - 3 GB RAM

met windows 7 64bit

Hoi,

Als ik het zo bekijk is de videokaart het probleem en daar is weinig aan te doen misschien op lagere resolutie spelen welke videokaart heeft je vriend?

nou de videokaart was juist goed
en dat moet is vragen wat dat weet ik niet

Hoi,

Gezien deze is je videokaart niet echt een hoogvlieger neem tenminste aan dat er een 5470 in zit.

Dag Granit,

Ik maak gebruik van dezelfde laptop als waar jij gebruik van maakt. Het punt is, deze laptop is niet gebouwd voor het gamen, je kan er een aantal spellen op draaien, maar ga er niet vanuit dat TD 2 erop kan draaien. Zelf speel ik League of Legends, deze game moet ik op Low spelen. Terwijl dit weinig vereist van je laptop. De videokaart in deze laptop is niet behoorlijk goed zegmaar ;)

he dat is jammer ik vind het echt een leuk spel maar kan ik er dan een nieuwe videokaart opzetten?

Hoi,

Gezien het antwoord van mijn voorganger DennisIT kwam ik dus ook tot dezelfde conclusie.:(:(
Nee over het algemeen is dat niet mogelijk .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan