spel installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
hoi

hoe of waarmee kan ik onderstaande spel installeren???
het gaat hier om command and conquer generals

Laatst bewerkt:
setup.exe ?

Je vraag is niet echt helder.

oeps bijlage zit er niet bij

Bijlagen

• command and conquer.jpg
    command and conquer.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 65
Lijkt wel een ingepakte ISO, uitpakken en op CD-branden.

Als ik het goed zie (je plaatje is nogal onduidelijk) heb je 1 file waarin het spel zou moeten staan. klopt niets van, welke extensie heeft dat file? (exe zo te zien) en wat doet als je er op klikt?

zat er in de file (van de crack !!!) geen readme.txt................................

Je weet hoe dat dat werkt? je hebt trouwens 2 cd's nodig he.

succes

geen idee hoe dat werkt
ik heb hem nu met isobuster ge-extract en nu is het een tao bestand

Geplaatst door gast0225
zat er in de file (van de crack !!!) geen readme.txt................................

Crack....volgens mij is dat niet toegestaan op HelpMij beste MEGAsenioren......

Uit de "huisregels" van Helpmij :

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Tao....track at once kijk eens of ez cd creator er iets mee kan of nero (burn image optie)

succes

ok

nu heb ik alles weer verwijderd , behalve het gedownloade bestand, als ik hem hernoem naar iso, dan zie ik staan als ik het met isobuster open: command and conquer generals full iso.exe

Geplaatst door luuk2512
ok

nu heb ik alles weer verwijderd , behalve het gedownloade bestand, als ik hem hernoem naar iso, dan zie ik staan als ik het met isobuster open: command and conquer generals full iso.exe

Rename het bestand naar een ISO, en download DEAMONtools.
Installeer DEAMONtools en rechtermuisknop-klik op het icoontje wat erbij komt rechtsonder, ga naar Virtual DVD-rom en klik mount image.
Dan selecteer je het .iso bestand en voila!
Als alles werkt heb je nu een extra CD drive in Explorer staan, met de CD van C&C Generals.

hoi

allle mogelijkheden /oplossingen geprobeerd
niets had resultaat
de file zal wel corrupt zijn, want als ik hem open met isobuster, dan krijg ik aan het eind een foutmelding,
iets van can not write sector

igg bedankt voor alle hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan