spel laptop hp compaq 6370b

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimmen001

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Ik heb een laptop, en zou graag een spel willen kopen, om te spelen. Ik ben echter beperkt in mijn spelkeuze, want ik heb niet zo'n goede videokaart:Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family .

Welke spellen kan ik nu nog deftig spelen?

Ik heb al gezocht op de site van Can You Run It, maar daar krijg ik bijna bij elk spel dat ik kies hetvolgende:

Uploaded with ImageShack.us
Dit is zo bij bijna alle spellen. Betekent dat dat ik het niet kan draaien, of dat gewoon mijn videokaart niet bij de specificaties staat, maar het wel kan draaien?

Hoi....

De Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset is een vga chip die alleen zorgt dat je beeld hebt.Niet meer en niet minder.
Voor games is die zeker niet geschikt.Hooguit wat simpele online games en "boter kaas en eieren";)
Spelletjes van jaren terug zouden ook nog wel eens willen maar dan houdt het toch echt op

Er zijn ook maar weinige laptops waar je op kunt gamen. Mijn volgende pc wordt dan zeker een vaste.

ik heb een klasgenoot deze heeft een laptop a 2000 euro dit is een laptop die echt speciaal gebouwd is op te gamen ik denk dat het een acer is.
een andere klasgenoot heeft een alienware van dell dit zijn ook echte game laptops alleen zijn deze zeer duur

Das fijn voor die klasgenoot maar heeft verder niets te doen met dit topic:D

nou, ik heb zelf een xxodd met een i7 en dat zijn de beste gaming notebooks
ook zijn apple macbook pro's zeer goede laptops
zelf kan ik je een toshiba met een ati videokaart aanraden en een dell xps die zijn ook goed met een gtx
als je een goede laptop wilt moet je een laptop nemen met een ati of een nvidia gtx...
ik heb zelf een gtx480 en die draaien de meeste games op full hd settings zo speel ik cod black ops full hd alles high op 123fps want ik heb sli en 13gb ram en een 3.2ghz i7
de beste zijn zelfbouw laptops van xxodd of sommige toshiba's
en volgens mij heeft de hp van jou een pci slot voor een videokaart maar dan moet je een aangepaste koeler kopen en een videokaart
maar wat voor een cpu heb je? ik zie hier een pentium dualcore maar je kan ook een celeron hebben
een celeron zuigt echt ontzettend en die kan ik je ook zeker afraden
zelfs op een pentium 4 speel ik nog betere spellen dan op een celeron dualcore:)

ik hoop dat deze info handig is

@Gideon2011:Met alle respect maar graag uit topics blijven als je geen verstand van zaken heb.
Het raakt kant nog wal wat je allemaal zegt.

Topic met rust laten dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan