Spel Love Chronicles werkt niet op Windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel1988

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Hoi ik heb een probleem met het starten van het spel Love chronicles.
Ik krijg een zwart scherm met de melding: Unexpected DirectX error. Game progress is saved.
Ik heb al geprobeerd om directx opnieuw te installeren maar dat heeft niet geholpen.
Drivers opnieuw installeren lukt ook niet.
Ik heb de mini laptop Packard Bell dot s met besturingssysteem Windows 7 Starter.

Kan iemand mij helpen of moet ik mijn laptop upgrade naar Home Premium.
Alvast Bedankt.

Probeer eens met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van het spel te klikken, dan te kiezen voor eigenschappen, naar het tabblad "compatibiliteit", een kruisje zetten in "compatibiliteitsmodus gebruiken" en selecteer windows xp sp2.

Probeer eens met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van het spel te klikken, dan te kiezen voor eigenschappen, naar het tabblad "compatibiliteit", een kruisje zetten in "compatibiliteitsmodus gebruiken" en selecteer windows xp sp2.

Ik heb dit geprobeerd, maar helaas heeft dit niet geholpen.
Heb je nog meer suggesties voor mij wat ik kan proberen.

Welke videokaart heb je? Anders moet je de meest recente versie van direct x downloaden.

Ik heb een Intel(R) Graphics Media Accelerator 3150 en heb al Directx 11 erop staan.

Heb je geprobeerd de drivers van je videokaart te updaten? Zo niet, dan kan je ze hier downloaden.

Dit heb ik ook al geprobeerd en ik heb de meest recente drivers erop staan.

Heb je het spel al opnieuw proberen te installeren en opnieuw op te starten?

Ja al heel vaak en heb ook andere compatibiliteitsmodussen geprobeerd.

Dan ben ik bang dat ik het ook niet meer weet. Op het internet kan ik ook niets anders vinden dan wat ik al heb gezegd. Heb je trouwens al geprobeerd om het als administrator te spelen?

Ja heb ik geprobeerd en dat werkte ook niet.
Jammer dat het niet is opgelost.
Dan zal ik mijn computer upgraden en dan kijken of het werkt.
Toch bedankt voor de hulp.

Ik denk toch niet dat dat het probleem is. Heb je soms een onboard videokaart? Anders kán dat wel eens het probleem dan.

Dat weet ik niet. Heb gekeken maar kan het niet vinden. Ik heb een Packard Bell Dot Se/V-775Nl.

Grafische adapter:GMA 3150 zit in jou laptop... deze is hoogstwaarschijnlijk te laag en kan je niet vervangen in een laptop. Sorry man

Ga pas over een maand er een kopen. Wil weer een mini-laptop halen dus mijn budget zal ongeveer 400 euro zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan