Spel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Ik wil een spel maken het moet niet zo moeilijk zijn maar het moet over ijs gaan heeft iemand een idee wat voor spel ik kan maken?

als je genoeg ervaring hebt zou je een 3d wereld kunnen maken en dan een soort schaats parcour of een meer en dan truucjes die je kan maken.

Ik heb enige ervaring maar niet zo veel :o

probeer dan een soort mijner spel te maken, dat je door 100 meter ijs moet hakken in een zo snel mogelijke tijd met een hiscore.
en als het lukt dan ook de animatie laten bewegen

Leuk dus je bedoelt dat iets door 100 meter ijs moet gaan?

dat programma is best leuk, maar er zijn er al 100en van dus het is leuker om iets orgineels te hebben.
en ja ik bedoel 100 meter door het ijs.

je kan ook eerst beginnen met een soort 2D spel temaken bijv.: vier op een rij boter kaas en eiren (dat was mijn eerste) je moet heel simpel denken en beginnen want je moet verwachten dat je over een maand gelijk een World of Warcrafd kan maken ofzo :3
VB is neit echt gemaakt voor games te maken

Ken je dan betere programma's waar je game er mee kan maken?

Ja en nee deze topic had ik gestart voor mijn huiswerk maar nu heb ik een spel gemaakt voor school dus mijn twee de vraag "met welke programma kan ik dan een spel maken"gaat niet over mijn huiswerk.
en ik heb game maker.Zijn er ook andere programma's waarmee ik een spel maak.
Als je mijn spel die ik gemaakt heb voor school wilt testen.
http://www.mediafire.com/?7aivmuz40whnd06
en om je mening te geven over het spel klik hier :D
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/687531-Hoeveel-pingu%EFns-zijn-er-verstopt

Laatst bewerkt:
Waarom moet het dan over ijs gaan???

Maar het programma wat je eerder had gepost gaat niet echt over ijs... En het is gewoon puur gokken...

Je kan een soort ijs verkoper maken, dat je met een wagentje langs klanten moet rijden...

Dat puur gokspel ziet er op zich prima uit, maar is absoluut niet leuk om te spelen. Ik gok de hele tijd verkeerd ;)

Eerst moest het over ijs gaan.Maar toen ik die gok spel heb gemaakt moet het dan nu niet meer over ijs gaan.:) en mijn voorstelling is vandaag voorbij gegaan.
Dus nu mag het ook een spel zijn die niet over ijs gaat. ;)

Ja ik weet het Bittefender en paar andere anti-virus software zeggen dat ook! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan