Spel Megaplex verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

louise12387

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
hallo,

Ik weet helemaal niet of ik aan het goede adres ben, maar ik heb even een vraag over mijn computer.

Ik heb een hele tijd geleden een spelletje op mijn computer gedownload via een site. Het spel heet megaplex. Nu staat het al een hele tijd bij mijn software. Ik speel het spel niet dus wil ik het van mijn comp. af hebben. Als ik naar sofware ga, staat er achter alle programma's: verwijderen/wijzigen. Maar bij megaplex niet. Ik heb dus geen idee hoe ik dit moet verwijderen.

Internet draait ook erg slecht. Als ik een pagina open staat bovenin de titelbalk geen naam meer van de site, maar slechts 1 letter! Vaak werkt het ook niet om van de ene naar de andere site te gaan dus moet ik steeds een nieuwe pagina openen.. Weet iemand misschien wat hier aan de hand is? Heeft dat misschien met Megaplex te maken?

Als iemand mij kan helpen, alvast heeel erg bedankt!

groetjes!

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel even aangepast "Hellup" zegt niets over je vraag/probleem.

Hoi,

Voor het verwijderen van het programma kan je nog het volgende proberen:
- In de installatie map (waarschijnlijk ergens in C:\Program Files\) handmatig het uninstall.exe bestand zoeken, en aanklikken. Het kan een iets andere naam hebben.
- Het programma proberen te verwijderen met CCleaner. Installeer het en ga naar Gereedschappen > Deïnstalleer programma's.
- De installatie CD er opnieuw indoen en kijken of er een wizard start, waarin je voor "Uninstall" kunt kiezen.

Succes! :)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Voor het verwijderen van het programma kan je nog het volgende proberen:
- In de installatie map (waarschijnlijk ergens in C:\Program Files\) handmatig het uninstall.exe bestand zoeken, en aanklikken. Het kan een iets andere naam hebben.
- Het programma proberen te verwijderen met CCleaner. Installeer het en ga naar Gereedschappen > Deïnstalleer programma's.
- De installatie CD er opnieuw indoen en kijken of er een wizard start, waarin je voor "Uninstall" kunt kiezen.

Succes! :)

Okee!! heel erg bedankt!! het is eindelijk gelukt nu! weet je misschien ook waarom mijn internet zo doet? Er staat steeds maar 1 letter in de titelbalk van een site en ik kan ook moeilijk van de ene pagina naar de andere. Ik moet steeds sluiten en een nieuwe pagina openen...

Groetjes!

Hoi,
Over dat internet probleem weet ik helaas minder.
Je zou kunnen checken voor nieuwere versies van Internet Explorer (of het opnieuw installeren), en je kunt met CCleaner nog even je PC opruimen/opschonen en een register schoonmaak laten doen.
Daarnaast kan je je PC nog even op virussen en spyware scannen, online (bijvoorbeeld hier) en/of offline met je eigen virusscanner en spywarescanner. Online zal misschien niet lukken, vanwege je probleem met internet, maar je kunt het proberen.

Wellicht weten andere mensen veel meer van dit probleem. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan