spel niet uit pakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hoi ik heb een spel binnen is in .rar

wil ik dat gaan uitpakken staat een .bin en .cue file in het gaat om een spel.

maar als ik die wil gaan uitpakken dan geeft hij op het eind aan crc fout en dan stopt hij ermee en staat er dus niks in de map waar het in uitgepakt moet worden.

wie kan me hierbij misschien helpen.

alvast bedankt groetjes mike
 
Dan heb je dus een onvolledig spel gedownload.

Maar even een tip, koop het spel gewoon, dan werkt het zeker
 
de 2 reageerders zijn blijkbaar heiliger dan de paus, jullie antwoord komt nogal "zeikerig over"
 
Geplaatst door de jean
de 2 reageerders zijn blijkbaar heiliger dan de paus, jullie antwoord komt nogal "zeikerig over"

Komt misschien zeikerig over, maar het is toch zo? En er wordt hier zovaak als eis gesteld dat je geen vragen over illegale kopieen enzo mag stellen, dus vandaar die opmerking.
 
er mag niet gevraagd worden naar links waar je serials etc haalt ... en dat is hier dus niet aan de orde. Het probleem is een beschadigd bestand, kan je ook wel zeggen zonder het leedvermaak erbij.
 
Geplaatst door de jean
er mag niet gevraagd worden naar links waar je serials etc haalt ... en dat is hier dus niet aan de orde. Het probleem is een beschadigd bestand, kan je ook wel zeggen zonder het leedvermaak erbij.

Het is maar net hoe je het opvat. Ik bedoel het harstikke serieus. Helaas voor hem (ik heb et toch niet?) is dat bestand beschadigd.

Nu maar weer ontopic, want aan dit soort ''discussies'' heeft de topicstarter nix.
 
Geplaatst door Muurhond


Het is maar net hoe je het opvat. Ik bedoel het harstikke serieus. Helaas voor hem (ik heb et toch niet?) is dat bestand beschadigd.

Nu maar weer ontopic, want aan dit soort ''discussies'' heeft de topicstarter nix.

Aan nutteloze en sarcastische replies ook niet. Schaam je als moderator.....
 
Geplaatst door Peacebringer


Aan nutteloze en sarcastische replies ook niet. Schaam je als moderator.....

Nutteloos en sarcastisch? Ik snap echt je punt niet. Waarom doe je in godsnaam moeilijk over iets dat jij en de jean verkeert opvatten? :confused:

Ik ga hier verder zelf niet meer op in, ik ben duidelijk genoeg geweest lijkt me. Ik geef je de kans om hier nog één keer op te reageren en graag op een normale manier anders ben ik genoodzaakt dit topic op slot te gooien.

Lijkt me niet dat de topicstarter dit wil, dus denk hier ook even om wil je?
 
Geplaatst door Muurhond


Nutteloos en sarcastisch? Ik snap echt je punt niet. Waarom doe je in godsnaam moeilijk over iets dat jij en de jean verkeert opvatten? :confused:

Ik ga hier verder zelf niet meer op in, ik ben duidelijk genoeg geweest lijkt me. Ik geef je de kans om hier nog één keer op te reageren en graag op een normale manier anders ben ik genoodzaakt dit topic op slot te gooien.

Lijkt me niet dat de topicstarter dit wil, dus denk hier ook even om wil je?

Om te beginnen:

Mike; je kunt controleren welk rar bestand beschadigd is. Deze moet je dan opnieuw downloaden. Crc error kun je met de repair functie van winrar in de meeste gevallen wel maken. Je krijgt dan een bestand met een iets andere naam die je moet hernoemen naar het oorspronkelijke bestand. Suc6 ermee.

Wat Muurhond betreft: lekker makkelijk om te dreigen met een slotje. Duidelijk een voorbeeld van iemand met teveel "rechten" en hoe het moderatorschap niet moet.
 
Geplaatst door mike16
maar als ik die wil gaan uitpakken dan geeft hij op het eind aan crc fout en dan stopt hij ermee en staat er dus niks in de map waar het in uitgepakt moet worden.
Heb je al geprobeerd om de image te mounten(laden) in een "Virtuele cd-rom" speler?
Dat kan met bijvoobeeld Deamon tools of Alcohol120%.
De kans is inderdaad groot, dat je bestand beschadigd is.
CRC
(Cyclic Redundancy Check.)
Een methode om fouten te signaleren en te corrigeren tijdens de gegevensoverdracht. De cyclic redundancy check is een getal dat ontstaat door een wiskundige bereking uit te voeren met als bron de gegevens van een pakket. Als het pakket op de bestemming aankomt, wordt de berekening opnieuw uitgevoerd. Als de resultaten overeenstemmen, geeft dit aan dat het pakket ongeschonden is. Verschilt de berekening op de plaats van bestemming van die bij de bron, dan betekent dit dat de gegevens tijdens de verzending veranderd zijn. In dat geval geeft de CRC-routine de broncomputer een teken dat de gegevens opnieuw moeten worden verzonden.
Bron;
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3
 
Geplaatst door Peacebringer


Om te beginnen:

Mike; je kunt controleren welk rar bestand beschadigd is. Deze moet je dan opnieuw downloaden. Crc error kun je met de repair functie van winrar in de meeste gevallen wel maken. Je krijgt dan een bestand met een iets andere naam die je moet hernoemen naar het oorspronkelijke bestand. Suc6 ermee.

Wat Muurhond betreft: lekker makkelijk om te dreigen met een slotje. Duidelijk een voorbeeld van iemand met teveel "rechten" en hoe het moderatorschap niet moet.

Oke, dankzij jou is dit topic gesloten. Je bent duidelijk te koppig om maar te begrijpen hoe ik het heb bedoeld en blijkbaar weiger je dat te geloven. Of ben je er soms gewoon op uit om even lekker stoer te gaan doen tegen een moderator? Dan zit je hier verkeerd.

Sorry mike16, ik hoop dat je met de huidige reply's uit de voeten kan, want Peacebringer vind et blijkbaar leuk om de boel te verzieken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan