Spel op Dvd-R(FFXII)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxel

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
5
Ik heb gisteren een spel (Final Fantasy XII) op een Dvd-R gezet, Bestandnaam is IND-FFXII.iso toen ik het op een Dvdtje had gezet ging ik het proberen op een omgebouwde ps2 te spelen, maar toen maakte de ps2 een raar geluid en laadde hij niet. Hoe komt dat? Heb je daar een speciaal programma voor nodig of moet je bepaalde files op een cd zetten?
 
je kan dus niet zo maar een dvd spel branden er zit beveiliging op.
ook op de console moet eerst zijn omgebouwed voor deze de spellen slikt anders,
game over ;) maar dat was al gedaan.
misschien is deze slecht om gebouwed of de iso is corupt dan kan deze,
ook zo reageren.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Heb je de ISO wel als image gebrand of heb je gewoon de ISO als geheel op de DVD gezet?
 
Laatst bewerkt:
je kan dus niet zo maar een dvd spel branden er zit beveiliging op.
ook op de console moet eerst zijn omgebouwed voor deze de spellen slikt anders,
game over ;) maar dat was al gedaan.
misschien is deze slecht om gebouwed of de iso is corupt dan kan deze,
ook zo reageren.

hij is niet slecht omgebouwd en ik heb de meeste games van vrienden gekopieerd maar ik ben nogal FFXII verslaafd dus wou ik leren hoe je spellen moet downloaden en op DVDtje moet zetten en dan (leren) hoe je het allemaal aan de praat krijgt. maar volgens mij is die iso niet beveiligd hooor
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon het spel (.iso) met nero burning rom gebrand op de cd-r
Op DVD-R neem ik aan? Als je met verkenner naar de DVD kijkt zie je een ISO bestand begrijp ik, dit is niet goed. Je moet mappen en bestanden zien. Open Nero Burning Rom en ga naar:
Recorder > image branden, zoek de ISO en laat deze branden. Als het brand proces klaar is zal je zien dat je bestanden op de DVD hebt in plaats van een ISO bestand. Waarschijnlijk pakt de PS2 hem nu wel.

Zelf gebruik ik liever DVD Decrypter hiervoor.
 
Op DVD-R neem ik aan? Als je met verkenner naar de DVD kijkt zie je een ISO bestand begrijp ik, dit is niet goed. Je moet mappen en bestanden zien. Open Nero Burning Rom en ga naar:
Recorder > image branden, zoek de ISO en laat deze branden. Als het brand proces klaar is zal je zien dat je bestanden op de DVD hebt in plaats van een ISO bestand. Waarschijnlijk pakt de PS2 hem nu wel.

Zelf gebruik ik liever DVD Decrypter hiervoor.

Ja ik bedoel DVD-R maar ik snap denk ik dus eigelijk moet ik het iso bestand nog een keer uitpakken met winrar en dan die bestanden op cd zetten?
 
Nee, je moet het branden met Nero precies zoals ik aangaf, dan zorgt nero dat het weer de oorspronkelijke DVD wordt.

Of DVD Decrypter gaan gebruiken hiervoor, die kan wat beter met de beveiligingen omgaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan