spel op pc zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

natassi1234

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Ik heb een spel gedownload met een crack erbij maar de vraag is hoe kan ik nu mijn spel spelen op mijn pc want weet niet hoe hem te installeren want is mijn eerste download voor een spelletje dus. wie wil me helpen bij voorbaat alvast hartelijk bedankt!!

hoe heb je het spel gedownload en moet je hem nog branden of........ leg het eens goed uit

ik weet niet of het mag in dit forum vragen over warez,maar meestal is het een gemanipuleerd exe bestand die het spel start mar geen dvd of cd controleert,vaak is het verpakt in een RAR bestand,die je moet uitpakken met winrar
http://www.rarlab.com/download.htm dan spel instaleren dan origineel exe bestand laten overschrijven door cracked exe bestand.,kan soms ook een img bestand zijn dat je dan als virtuele cd moet laden met DEAMON tools
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php

Pas op voor cracks,kunen ook trojans bevatten !

Ik heb hem gedownload via een torrentsite en het bevat 3 mappen van elk 1 cd en een map met de crack maar als ik dat eerst moet branden weet ik niet welk type cd ik moet nemen.

Wat voor extentie heeft het bestand in de cd mappen?(ISO, Bin bijvoorbeeld)

Het makkelijkste is Daemon tools te gebruiken, dit is een Virtuele dvd/cd-rom speler, waarin je de gedownloade image kunt laden(mounten). Zo hoef je niet te branden.:)

kun je niet een schermafdrukje plaatsen van de verkenner met daarin de geopende mappen ? en hoe is de oficiele naam van het spel

nu heb ik deamon tools maar hij mount niets blijkbaar:confused: En wat voor bestandtype dat is geeft hij niet aan. het gaat om fifa06 en hij geeft aan fifa06 cd 1 (F) fifa06 cd2 (F) en fifa 06 cd3 (F). het gaat wel om het managerspel

Laatst bewerkt:
Geplaatst door natassi1234
nu heb ik deamon tools maar hij mount niets blijkbaar:confused:
Geef eens eerst antwoord op de vagen die gesteld zijn.:)

open autorun met kladblok,dan staat er ietsvan "open=(dan naam van bestand) zoek dat bestand en open dat

probeer te instaleren na instalatie mdf bestand mounten in daemon,hoe ?
rechtsklik icoontje(rood met witte bliksem) klik op virtual cdrom,klik op device 0,klik op mount image,zoek dan het mdf bestand op staat ,grbruik emulation all options o( de crack zal wel een miniimage zijn) geen volledige image maar alen de index (TOC) van een cd

Man !!!!!

Ik heb een spel gedownload met een crack erbij maar de vraag is hoe kan ik nu mijn spel spelen op mijn pc want weet niet hoe hem te installeren want is mijn eerste download voor een spelletje dus. wie wil me helpen bij voorbaat alvast hartelijk bedankt!!

Ik snap jou hele probleem niet,,
Je moet gewoon het spel instaleren :thumb: ( wat daar moeilijk is weet ik niet )
Als het klaar is dan ga je naar de crack dan kopieer je het bestand:thumb:
En dan ga je naar de directory van het spel en plak je hem daar:thumb:
Nu kun je het spel spelen:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik snap jou hele probleem niet,,
Je moet gewoon het spel instaleren :thumb: ( wat daar moeilijk is weet ik niet )
Als het klaar is dan ga je naar de crack dan kopieer je het bestand:thumb:
En dan ga je naar de directory van het spel en plak je hem daar:thumb:
Nu kun je het spel spelen:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dude, zo 2005....

(sorry was te mooi om te laten liggen :o )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan