spel (Sims2) werkt wel op account administrator maar niet op andere accounts in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bravebird

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2003
Ik heb Windows XP Home.
Ik zelf heb een administrator account zonder beperkingen. Voor mijn kinderen heb ik een gebruikersaccount gemaakt. Ik heb hen ook een account gegeven zonder beperkingen, zodat zij zelf ook programma's kunnen installeren etc.
Nu heb ik via mijn account een spel geïnstalleerd die in het startmenu van "All Users" is terechtgekomen. Via mijn account is het spel te spelen, doch via de accounts van mijn kinderen komt de foutmelding "Ongespecificeerde fout" en kunnen dus het spel niet via hun account spelen. Rara........???
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt voor de moeite.:( :o

Bedankt voor het meedenken. Liever had ik een oplossing voor het probleem.:mad:

Youre Welcome :)

Kijk is op de site van Microsoft, ook al de rechten van je kinderen gecheckt?
Moet je niet het spel op een centrale schijf installeren toevallig? Sorry ik zeg maar wat ben hier niet ervaren mee

Suc6 nog:thumb:

komt me bekent voor.
dit probleem had me vriendin namelijk ook.
ze heeft het spel vervolgens gestart via de CD en toen heeft ze haar account en paswoord ingevuld.
vanaf toen had ze geen problemen meer.

Bedankt voor de info. Ik ga het aankomend weekend proberen. Laat wel ffff weten of het is gelukt.:)

Hartstikke bedankt voor jullie hulp. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd en kwam toen tot de ontdekking dat de andere accounts geen beheerdersrechten hadden. Dus dit even goed gezet en klaar is Kees. Sorry voor de overlast.:) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan