Spel Skylander voor de WII kan USB niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Kan iemand mij helpen.
Ik heb het spel Skylander gekocht en het werkte niet.
Ik heb inmiddels CIOS 222 en 223 geinstalleerd en HBC geupdated naar 1.0.8.
Nu wordt nog steeds de usb stick niet herkend.
Ik heb usb loader gx versie 3.4
Ik weet alleen niet of ik een hardware modded of software modded wii heb.
Kan ik nu toch veilig updaten naar een hogere versie in de hoop dat dat werkt?

Alvast bedankt.
 
Ik heb ook probleem met Skylanders.
Ik heb het spel mogen lenen van vriendje van onze zoon zodat hij eens kan zien of hij het leuk vind en daarna al dan niet zelf aankopen. Mijn Wii is een originele en vind het portaal zonder problemen.
Maar dan komt het. Wanneer ik een figuur erop wil zetten lukt dit niet. Figuur wordt niet herkent! Heb er al nieuwe batterijen ingedaan en niets helpt! Wie kan me aub helpen? Zo heeft het nog niet veel zin he!

Bedankt

Karen

Ps.: misschien een zeer domme vraag: je kan dit spel ook spelen op PC en 3ds. Heb ik dan steeds een aangepast starterspakket nodig? Of kan het ook anders? Kost anders wel een boel centen.
 
Hier ook het probleem van een zwaar teleurgesteld kind dat z'n verjaardagskado niet aan de praat kreeg.
Googelen op het probleem bracht me naar dit forum en dit topic.

Bij mij stond het spel al op cIOS 2.22 ingesteld.
Ik heb 'm toen gewijzigd in 2.23 en het spel opgestart zonder de usb-stick en de portal uitgeschakeld.
Na de instructie de melding dat ie de usb-stick niet kon vinden (logisch, want die had ik nog niet in de wii gestoken).
USB-stick in de bovenste usb-poortgestoken.
Toen kreeg ik de opdracht op het scherm om het portal in te schakelen.
En na inschakelen van het portal starte het spel verder op.

Mijn zoon is nu dolblij aan het spelen.
Daarom even een groot DANKJEWEL aan degenen die hier de oplossingen (mede) hebben gemeld !!!
 
Na deze dankbetuiging (dat maak je niet elke dag mee) wordt het topic van 2011 dan ook maar gesloten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan