spel sloom na updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je je pc opnieuw gestart? Dat kan vaak al een effect hierop hebben...
 
Heb je je pc opnieuw gestart? Dat kan vaak al een effect hierop hebben...

ja dat heb ik al gedaan,
hij wordt ook zo warm als ik een spel opstart (het was eerst ook al) en dan ook sloom.

ps. het gaat om een laptop weet niet of ik dat al vermeld had.
 
Hoe oud is je laptop? Was de update misschien Service Pack 1.0 voor W7?
 
Hoe oud is je laptop? Was de update misschien Service Pack 1.0 voor W7?


mijn laptop is nu ongeveer 9 maanden, de update was voor windows 7 en ja het was de service pack (en nog veeel meer)
(eerst is mijn laptop koud en als ik dan ga gamen dan wordt hij warm en ook steeds slomer)
 
Laatst bewerkt:
Wat voor laptop heb je en wat voor game wil je spelen? Het kan zijn dat je laptop aan de minimumeisen voldoet, waardoor je laptop (te) hard moet werken om het spel te laden.
 
Wat voor laptop heb je en wat voor game wil je spelen? Het kan zijn dat je laptop aan de minimumeisen voldoet, waardoor je laptop (te) hard moet werken om het spel te laden.

mijn laptop kan dat makkelijk aan.
mijn pc:
intel core i5-450m
nvidia geforce gt540m
4gb ddr3 memory
750 gb hdd
het is een Acer aspire 5742G

De game die ik wil spelen:
farming simulator 2011

(ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd vanwege virus)
en toen deed hij het nog goed maar nu niet meer....
 
Heb je alle drivers van je laptop wel opnieuw geïnstalleerd??
 
Tsja, heb je alle drivers wel opnieuw geïnstalleerd? Probeer ze anders eens allemaal te verwijderen en er weer op te zetten.
 
Ik heb er niet veel verstand van, maar als hij erg heet word dan zegt het mij al genoeg iets kan het niet aan weet niet wat, maar anders word ie niet zo warm en daar door gaat hij trager worden om dat de videokaart het niet aan kan,video spellen kan je beter op een pc spelen met een goede videokaart er in,maar het hebt ook wel zijn prijs maar dan speel je alles zonder mankementen en ergenis.
 
Wat bedoel je met " het hebt ook wel zijn prijs"? Het gamen op een laptop of op een desktop? Een desktop die vergelijkbaar is met een laptop scheelt vaak toch wel een euro of twee- à driehonderd.
 
Ik heb er niet veel verstand van, maar als hij erg heet word dan zegt het mij al genoeg iets kan het niet aan weet niet wat, maar anders word ie niet zo warm en daar door gaat hij trager worden om dat de videokaart het niet aan kan,video spellen kan je beter op een pc spelen met een goede videokaart er in,maar het hebt ook wel zijn prijs maar dan speel je alles zonder mankementen en ergenis.

maar waarom deed hij het dan eerst wel met de zelfde video kaart? en hetzelfde besturingssysteem?
 
Meschien komt het door die opdate van windows, meschien niet iets te veel. maar ja dat spel dat je speeld is volgens mij ook niet zo zwaar, dus ik weet het ook niet echt, sorry.
 
Ik bedoel de een beetje spel tegen woordig vraag tocht een beetje videokaart, ik zie je nog geen bf3 er op spelen en dan een beetje goeie videokaart ben je minimaal toch een 200 300 euro voor kwijt maar het kan ook zo 500 zijn, maar ja het moet allemaal wel betaalbaar blijven, ik kan hem ook niet verder helpen waar het aan zou kunnen liggen maar erg warm worden is nooit erg goed maar meschien de koeler schoon maken dat wil ook wel eens helpen.
 
Ehh, hennes, ik weet niet wat voor onzin jij nou allemaal zit te verkondigen, maareh: je kan nu voor 150€ een 6870 kopen en daarmee kan je BF3 echt wel op High spelen, hoor. Maar Milano, probeer anders eens de drivers van je videokaart opnieuw te installeren.
 
Ehh, hennes, ik weet niet wat voor onzin jij nou allemaal zit te verkondigen, maareh: je kan nu voor 150€ een 6870 kopen en daarmee kan je BF3 echt wel op High spelen, hoor. Maar Milano, probeer anders eens de drivers van je videokaart opnieuw te installeren.

komt voor de bakker, ben al bezig kan ik die oude drivers gewoon unstallen?
 
Jep, dat zou je wrs. in programmatoegang moeten kunnen vinden.
Succes!
 
het is nog niet opgelost,
ik heb die drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar er is nu nog geen verandering,
mijn laptop doet trouwens niet alleen zo maar ook als ik gewoon in word werk dan blijft hij soms voor 1 seconde haken en dan komt er wat ik getypt heb.
iemand die weet waardoor dit komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan